اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

وسعت زلزله در مناطق مختلف بوشهر زیاد است / نیروهای امدادی تلاش‌های خوبی داشته‌اند

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وسعت زلزله در مناطق مختلف بوشهر زیاد است، گفت: نیروهای امدادی تلاش‌های بسیار خوبی در راستای امدادرسانی داشته‌اند.

وسعت زلزله در مناطق مختلف بوشهر زیاد است / نیروهای امدادی تلاش‌های خوبی داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امشب در جمع مسئولان ستاد بحران استان بوشهر در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی با تسلیت این حادثه دردناک به بازماندگان اظهار داشت: نیروهای امدادی تلاش‌های بسیار خوبی انجام دادند؛ هرچند حجم کار و تخریب در این مناطق خیلی زیاد بوده است.

وی افزود: با وجود اینکه به ساعات پایانی روز رسیدیم و هوا تاریک شده، کار امدادرسانی با سختی انجام می‌شود، اما امدادگران نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مسئولان ذیربط در منطقه حضور داشتند و جای قدردانی دارد و این امر نشان از همت والا و مجاهدت در عرصه خدمت‌رسانی است.

صفایی‌بوشهری خاطرنشان کرد: وسعت زلزله در مناطق مختلف زیاد بوده و امیدوارم با عنایت پروردگار و لطف امام زمان (عج) از حجم مشکلات و خسارات کاسته شود.

وی در پایان ابراز داشت: از فردا به مدت سه روز در استان بوشهر عزای عمومی اعلام کردم و به احتمال فراوان رهبر معظم انقلاب هم تفقدی خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول