اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

شناسایی 5264 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان‌رضوی

مسئول اشتغال اتباع خارجی اداره تعاون خراسان‌رضوی گفت: در سال 91 بیش از یک‌هزار و 999 مورد بازرسی توسط بازرسان کار خراسان‌رضوی انجام شد که منجر به شناسایی بیش از 5 هزار و 264 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در استان شد.

شناسایی 5264 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا شعبان‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به اهمیت و ضرورت شناسایی و جلوگیری از اشغال فرصت‌های شغلی توسط اتباع بیگانه غیرمجاز در استان از ابتدای فروردین ماه سال گذشته تا پایان سال بیش از یک‌هزار و 999 مورد بازرسی توسط بازرسان کار استان انجام شد که منجر به شناسایی بیش از 5 هزار و 264 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در استان شد.

وی تاکید کرد: به موجب ماده 181 قانون کار، به کارگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز کار در هر شغلی جرم محسوب می‌شود که در همین راستا در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 566 نفر از افرادی که اتباع خارجی غیرمجاز را به کار گرفته بودند شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

شعبان‌‌زاده با اشاره به آمار تعداد مجوزهای صادره برای اتباع خارجی تصریح کرد: در سال 91 بیش از هزار و 241 پروانه کار برای اتباع خارجی دارای همسر ایرانی و متخصصان فنی و 227 پروانه کار در استان برای سرمایه‌گذاران و بازرگانان خارجی صادر و تمدید شده است.

مسئول اداره اشتغال اتباع خارجی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: 13 هزار و 291 کارت کار موقت نیز در سال گذشته برای متقاضیان واجد شرایط صادر و در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول