اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز تمرینات تیم ملی از امروز

دختران فوتبالیست قمی برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال با حضور دختران فوتبالیست قمی برای حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا خبر داد.

دختران فوتبالیست قمی برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند

سکینه باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی جام ملت‌های آسیا را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در مرحله نهایی نیز حضور موفقی خواهد داشت.

حضور دو فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی دختران نوجوان ایران

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران معدن استعدادهای آینده فوتبال بانوان کشور است و قطعا از بین نفراتی که در ترکیب این تیم حضور دارند و البته دو نفر آنها قمی هستند، بعدها در تیم ملی بزرگسالان بانوان بیشتر خواهیم شنید.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: در حال حاضر دو تن از دختران آینده‌دار فوتبال قم برای حضور در اردوی جدید تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال انتخاب شده‌اند در حالی که تعداد آنها در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها سه نفر بود.

صعود ایران از گروه دوم مقدماتی فوتبال دختران آسیا به مرحله نهایی

وی یادآور شد: فاطمه سادات موسوی، مروارید نصر و حدیث قره بیگلو سه تن از بهترین‌های حال حاضر فوتبال بانوان استان قم هستند که در دعوت جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان از بازیکنان مورد نظر، دو نفر آنها یعنی قره بیگلو و نصر دعوت شده‌اند.

باباخانی ابراز کرد: مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا در گروه دوم به میزبانی کشور سریلانکا برگزار شد که طی آن تیم ملی فوتبال دختران کشورمان با تیم‌های مطرحی همچون میزبان، عراق و ازبکستان هم‌گروه بود و سرانجام به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه راهی مرحله نهایی شد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران کشورمان فوتبالیست‌های قمی درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و از ارکان صعود این تیم به جمع مدعیان قهرمانی آسیا بودند و حالا خود را برای مرحله نهایی این پیکارها آماده خواهند کرد.

برگزاری مرحله نهایی فوتبال دختران نوجوان آسیا در آذرماه سال 92

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال، دور جدید تمرینات این تیم بعد از چهار ماه سپری شده از پایان پیکارهای مقدماتی از امروز سه‌شنبه بیستم فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: برای حضور در این اردو بازیکنانی از 13 استان کشور به تیم ملی دختران زیر 16 سال دعوت شده‌اند و قم نیز یکی از استان‌های دارای ملی پوش است که امیدواریم همچون مرحله مقدماتی شاهد درخشش دختران قمی در ترکیب تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول