اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی سمنان خواستار شد

تأمین اعتبارات طرح‏های نیمه‏تمام آب و خاک در سمنان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: تعیین طرح‏ها و پروژه‏های نیمه‏تمام در شهرستان‏ها و برنامه‏ریزی برای تأمین اعتبارات این طرح‏ها در اولویت کارهای آب و خاک قرار گیرد.

تأمین اعتبارات طرح‏های نیمه‏تمام آب و خاک در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان که در سالن جلسات شهید شاهی این سازمان برگزار شد، ضمن تقدیر از حسین علیپوران مدیریت قبلی آب و خاک و خدمات ارزنده وی، به انتظارات و توقعات خود از سرپرست جدید مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان اشاره کرد.

وی بیان کرد: مشخص کردن طرح‏ها و پروژه‏های نیمه‏تمام در شهرستان‏های استان سمنان و برنامه‏ریزی برای تأمین و توزیع اعتبارات برای تکمیل این طرح‏ها باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان پیگیری طرح‏های آبیاری تحت فشار و حساسیت و دقت نظر بر روی اجرای پروژه‏های آب و خاک، در اولویت قرار دادن اجرای سامانه‏های آبیاری تحت فشار در سال‌جاری و پیگیری برای جذب اعتبارات ملی مناسب برای استان سمنان را از دیگر انتظارات خود از سرپرست جدید مدیریت آب و خاک اعلام کرد.

موسوی ادامه داد: همچنین سرکشی و بازدید مستمر از مراحل اجرای پروژه‏ها برای پیشرفت مناسب آن و وجود طرح‏های مطالعاتی آب و خاک برای پیگیری درخواست اعتبارات باید در اولویت کارهای آب و خاک باشد.

در این جلسه با تقدیر از علیپوران مدیر سابق مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، با حکم رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، مجیدرضا افشاریان به سمت سرپرست جدید این مدیریت منصوب شد.

حسین علیپوران در پایان سال 91 به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

انتهای پیام/2249/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول