اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته شدن یک سعودی، تونسی و عراقی در ریف دمشق/درگیری دو گروه مسلح در ادلب

در جریان درگیری یگان‌های ارتش سوریه با افراد مسلح در ریف دمشق در جنوب سوریه یک سعودی، تونسی و عراقی کشته شدند.

کشته شدن یک سعودی، تونسی و عراقی در ریف دمشق/درگیری دو گروه مسلح در ادلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، درگیری یگان‌های ارتش سوریه با چند گروه تروریستی در مناطق مختلف ریف دمشق در جنوب سوریه کشته شدن ده‌ها فرد مسلح و زخمی شدن شماری دیگر از آنها را به دنبال داشت.

در جریان این درگیری‌ها سه تروریست دارای تابعیت‌های غیر سوری نیز در میان کشته‌ها شناسایی شدند که بر اساس گزارش‌های رسیده در درگیری‌های منطقه « الحسینیة» یک تروریست تونسی به نام « حبیب الإمام» و در جریان درگیری‌های منطقه «الذبابیه» یک تبعه سعودی کشته شدند.

از سوی دیگر گزارش شده است که در درگیری‌ ارتش سوریه با افراد مسلح در منطقه «الحجیره» در نزدیکی منطقه «زینبیه» در ریف دمشق شماری از افراد مسلح کشته شدند که در میان کشته‌ها « محمد کاظم» که دارای تابعیتی عراقی است، شناسایی شد.

اما اختلاف میان دو گروه مسلح وابسته به گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» منجر به درگیری‌های مسلحانه بین این دو گروه در شهر «خان شیخون» از توابع ریف إدلب در شمال سوریه شد.

این درگیری بین دو خاندان «آل السرمانی» و «آل یوسف» روی داد که هر یک توسط اعضای خاندان خود یک گروه تروریستی تشکیل داده‌اند و سرمنشا اختلاف ربوده شدن شماری از افراد خاندان یوسف طی روزهای گذشته و یافتن اجساد برخی از آنها در مزارع اطراف شهر خان شیخون بود.

آل یوسف، آل السرمانی را به ربودن اعضای خاندانش متهم کرده بود و این موجب بروز درگیری‌های مسلحانه بین این دو خاندان شد که در جریان آن شماری از اعضای هر دو خاندان کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول