اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنایت جدید «جبهه النصره» و «ارتش آزاد سوریه» در دیر الزور و الرقه

عناصر «جبهه النصره» و گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» در جنایتی دیگر اقدام به قتل عام اهالی دو روستا در استان‌های دیر الزور در شرق و الرقه در شمال سوریه کردند.

جنایت جدید «جبهه النصره» و «ارتش آزاد سوریه» در دیر الزور و الرقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، عناصر وابسته به گروه تکفیری «جبهه النصره» و گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» در جدیدترین جنایت‌های خود دست به دو قتل عام در دو روستا در استان‌های دیر الزور در شرق و الرقه در شمال سوریه زدند.

براساس گزارش‌های به دست آمده شماری از عناصر تروریستی وابسته به جبهه النصره روز گذشته دوشنبه بیش از 35 نفر از اهالی روستای «المسرب» از توابع ریف دیر الزور در شرق سوریه را کشته و زخمی کردند.

در میان کشته‌ها و زخمی‌های این قتل عام زنان و کودکان نیز مشاهده می‌شدند. این عناصر جهادی تکفیری پس از اقدام به این جنایت شمار زیادی از منازل این روستا را نیز به آتش کشیدند.

از سوی دیگر و از استان الرقه در شمال مرکزی سوریه خبرنگار خبرگزاری فارس گزارش داد که عناصر یک گروه تروریستی که خود را «جبهه اسلامی آزادیبخش الرقه» می‌نامند، در جنایتی دیگر اقدام به قتل عام شماری از اهالی روستای «الجبلی» از توابع «السبخة» در استان الرقه کردند که در نتیجه آن ده‌ها نفر از اهالی این روستا به قتل رسیدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول