اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عزام الاحمد:

اختلاف بین عباس و فیاض وجود دارد/ احتمال دیدار عباس با مشعل در دوحه

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به وجود اختلافات بین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست‌وزیر دولت انتصابی این تشکیلات اذعان کرد.

اختلاف بین عباس و فیاض وجود دارد/ احتمال دیدار عباس با مشعل در دوحه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «عزام الاحمد» گفت که در پی استعفای «نبیل قسیس» وزیر دارایی، اختلافات بین «محمود عباس» و «سلام فیاض» بوجود آمده است.

وی در عین حال گفت که اطلاعی از درخواست فیاض برای استعفا ندارد و افزود: مشکل زمانی بروز کرد که قسیس استعفا داد و دفتر ریاست تشکیلات خودگردان با استعفای وی مخالفت کرد در حالی که فیاض استعفای وی را پذیرفته بود.

وی اشاره کرد که بر اساس قانون اساسی پذیرش استعفا و هر گونه عزل و نصب‌ها باید با موافقت رئیس تشکیلات خودگردان باشد.

وی اظهار داشت که اختلاف دیدگاه وجود دارد اما ما امیدوار هستیم که هر چه زودتر این اختلافات حل شود و تا کنون که حل این اختلافات به تاخیر افتاده، اشتباه بوده است.

الاحمد درباره پرونده آشتی ملی فلسطینیان نیز تصریح کرد که هیچ برنامه‌ای برای نشست با رهبران حماس وجود ندارد اما تماس‌های دائمی بین فتح و حماس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه عباس دیروز دوشنبه برای شرکت در اجلاس کمیته پیگیری طرح صلح عربی به دوحه رفته است، گفت که احتمال دیدار وی با «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در دوحه وجود دارد.

وی اظهار داشت که جدول زمانی برای اجرای توافق آشتی ملی وجود دارد و کمیته انتخابات مرکزی روز چهارشنبه این هفته 10 آوریل جدول رأی‌دهندگان را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول