اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لاریجانی در مراسم تشییع پیکر مرحوم یحیی‌زاده:

رفتار صمیمانه مرحوم یحیی‌زاده موجب تاثیرگذاری سلوک ایشان بود

رئیس مجلس گفت: آنقدر رفتار مرحوم یحیی‌زاده صمیمانه و اخلاقی بود که این امر موجب تاثیرگذاری نگاه و سلوک ایشان در موضوعات مختلف می‌شد.

رفتار صمیمانه مرحوم یحیی‌زاده موجب تاثیرگذاری سلوک ایشان بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد که شب گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری، به دیار باقی شتافت،اظهار داشت: امروز روز بسیار سختی برای همه نمایندگان مجلس است چرا که یکی از همکاران بسیار دوست داشتنی و پرکار خودمان را از دست داده‌ایم.

لاریجانی افزود: مرحوم یحیی‌زاده زمانی که در مجلس حضور داشتند چه در کمیسیون فرهنگی و چه در کمیسیون اقتصادی، همواره یک شخصیت مؤثر، پرکار، آرام و نجیبی داشتند و آنقدر رفتار ایشان صمیمانه و اخلاقی بود که در موضوعات مختلف نگاه و سلوک ایشان بسیار مؤثر بود.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: با شناختی که ما از شخصیت مرحوم یحیی‌زاده داریم، باید بگویم که این ضایعه برای خانواده ایشان هم سخت است و امیدواریم حضرت زهرا (س) ایشان را دریابند و برای مرحوم یحیی‌زاده از خداوند متعال علو درجات را آرزومندیم و به خانواده و همسرشان هم این ضایعه را تسلیت می‌گوییم و از خداوند برای خانواده ایشان صبر مسئلت می‌کنیم.

رئیس مجلس در ادامه سخنانش تصریح کرد: امیدواریم آقازاده‌های مرحوم یحیی‌زاده راهشان را ادامه دهند و لازم است بگویم ما به سادگی نمی‌توانیم این ضایعه را از یاد ببریم و از خداوند می‌خواهیم مرحوم یحیی‌زاده را با اولیای خودش محشور کند، به مردم شریف استان یزد هم این ضایعه را تسلیت می‌گوییم.

در ادامه این مراسم پسر مرحوم یحیی‌زاده در سخنان کوتاهی گفت پدرم به حضرت زهرا(س) همواره ارادات داشتند و خودشان هم در سال‌های اخیر در ایام فاطمیه مجالسی برگزار می‌کردند.

وی افزود: تقارن ارتحال پدرم با ایام فاطمیه برای ما خیلی معنا دارد و انشاءالله حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) در جوار رحمت الهی میزبان پدرم باشند. امیدوارم منش و سلوک پدرم در مجلس ادامه یابد؛ در وصیتی که از پدرم به جا مانده اولین نکته ایشان، پیروی از ولایت فقیه است.

فرزند مرحوم یحیی‌زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم همکاران پدرم به این منش و سلوک ایشان ادامه دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول