اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لاریجانی:

شخصیت اخلاقی یحیی‌زاده همه را تحت تأثیر قرار می‌داد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگذشت نماینده تفت گفت: در دورانی که ما با حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی‌زاده همکاری داشتیم، شخصیت اخلاقی وی همه ما را تحت تأثیر خود قرار می‌داد.

شخصیت اخلاقی یحیی‌زاده همه را تحت تأثیر قرار می‌داد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگذشت سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در خانه ملت اظهار داشت: امروز مطلع شدیم که همکار عزیز و ارجمندمان حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی‌زاده دار فانی را وداع گفت که این ضایعه سبب تأسف و تأثر شدید همه نمایندگان و مردم عزیز استان یزد شد.

وی افزود: در این سال‌ها که ما در مجلس به عنوان همکار در کنار وی بودیم، شخصیتی جذاب، اخلاقی و پرکار وی همه را تحت تأثیر خود قرار می‌داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان برای سید جلال یحیی‌زاده علو درجات و از خداوند آرزو کرد و درگذشت نماینده تفت و میبد را به خانواده وی و مردم استان یزد تسلیت گفت.

همچنین مجمع نمایندگان استان یزد و اعضای کمیسیون اقتصادی که سیدجلال یحیی‌زاده در آن عضویت داشت، این ضایعه را به خانواده وی و مردم یزد تسلیت گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول