اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص تیم برق شیراز صادر کرد

شهرداری تبریز صدرنشین لیگ آزادگان

با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم شهرداری تبریز صدرنشین لیگ دسته اول در گروه «ب» شد.

شهرداری تبریز صدرنشین لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از اعاده دادرسی باشگاه برق شیراز نسبت به رأی صادر شده، کمیته انضباطی که طی آن بر بازنده شدن سه بر صفر تیم برق شیراز در دیدار مستقیم آن تیم با شهرداری تبریز و اخراج تیم برق شیراز از دور مسابقات و سه بر صفر شدن دیدارهای آینده این تیم با تیم‌های حریف صادر شده بود، باشگاه برق شیراز به این رأی اعتراض خود را اعلام کرد و  پس از ارسال درخواست اعاده دادرسی و صدور قرار قبلی آن و نیز صدور دستور موقت مبنی بر انجام مسابقات مربوط و تحقیق و بررسی دقیق و پس از أخذ نظر کارشناسی کمیته مسابقات، با توجه به اینکه برق شیراز دلایل و مدارک جدیدی که مؤثر در نقض رأی قبلی باشد را ارائه نکرد چراکه رأی مذکور نیز مطابق قانون و به درستی صادر شده است.

استدلال مدیریت باشگاه برق شیراز مبنی بر آمادگی برخی ارکان تیم برای عزیمت به محل مسابقات نیز کفایت قانونی در توجیه اعاده دادرسی ندارد از این‌رو کمیته انضباطی ضمن رد اعاده دادرسی، حکم بر تأیید رأی قبلی داشته و اعلام می‌کند که نتیجه مسابقه انجام نشده تیم برق شیراز با شهرداری تبریز همان سه بر صفر به سود شهرداری تبریز است و تیم برق شیراز از دور مسابقات باقی مانده حذف و نتیجه دیدار آن تیم با تیم‌های سایپای شمال، فولاد یزد و ملی حفاری اهواز نیز سه بر صفر به سود حریفان اعلام می‌شود و این رأی قطعی است.

شهرداری تبریز در آستانه صعود به لیگ برتر

تیم شهرداری تبریز با اعلام رأی کمیته انضباطی مقابل برق شیراز سه بر صفر برنده اعلام شده و جمع امتیازات این تیم به عدد 46 رسیده و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم استقلال خوزستان در صدر جدول قرار دارد.

شهرداری تبریز در آخرین بازی خود در لیگ دسته یک در صورت پیروزی مقابل تیم راهیان کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرده و سومین نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر خواهد شد.

شهرداری اگر در مقابل حریف کرمانشاهی نتیجه لازم را نگیرد به عنوان دومی گروه دست یافته و باید برای صعود به لیگ برتر برابر تیم دوم گروه «الف» و تیم چهاردهم لیگ برتر به پیروزی برسد.

انتهای پیام/60002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول