اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقتدار شهرداری تبریز با 3 گل

فوتبال تبریز در آستانه رکوردشکنی/ شهرداری تبریز در یک قدمی صعود به لیگ برتر

تیم شهرداری تبریز با پیروزی سه بر صفر برابر حریف خوزستانی، امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر را افزایش داد.

فوتبال تبریز در آستانه رکوردشکنی/ شهرداری تبریز در یک قدمی صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران در گروه «ب» تیم شهرداری تبریز میزبان تیم یادآوران شلمچه بود که در نهایت این بازی با سه گل به سود تیم شهرداری به پایان رسید؛ گل‌های میزبان در این بازی را کمال کامیابی در دقیقه 33 و پیمان رنجبر در دقایق 56 و 60 به ثمر رساندند.

بازی رفت دو تیم در خرمشهر با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

پیروزی شهرداری تبریز در روز توقف مدعیان

با پیروزی شهرداری تبریز و توقف سه مدعی دیگر این گروه، شانس شاگردان فراز کمالوند برای صعود افزایش یافت. شهرداری تبریز در حالی با سه گل میهمان خود را بدرقه کرد که راهیان کرمانشاه، شهرداری یاسوج و استقلال خوزستان در مصاف حریف خود متوقف شدند.

راهیان کرمانشاه با نتیجه دو بر یک از پاس همدان شکست خورد. شهرداری یاسوج نیز با مس رفسنجان به تساوی صفر بر صفر رضایت داد و استقلال خوزستان نیز در مقابل سایپای شمال یک بر یک کرد.

شانس صعود شهرداری تبریز

در یک هفته باقیمانده در این گروه استقلال خوزستان با 46 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. شهرداری تبریز با 43 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و شهرداری یاسوج و پاس همدان با 42 امتیاز تیم سوم جدول هستند.

شهرداری تبریز اگر صاحب سه امتیاز بازی برق شیراز شود، هم‌امتیاز با تیم استقلال خوزستان و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار خواهد گرفت و دو تیم پاس همدان و شهرداری یاسوج در یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها عملاً دیگر شانسی برای صعود نخواهند داشت.

هفته پایانی

در هفته پایانی تیم استقلال خوزستان میزبان فولاد یزد است و شهرداری تبریز به مصاف تیم راهیان کرمانشاه خواهد رفت. شهرداری تبریز اگر بتواند راهیان را شکست دهد، در صورت احتساب سه امتیاز برد مقابل برق شیراز، با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کرده و تبریز را در این رقابت‌ها صاحب سه نماینده خواهد کرد، در غیر اینصورت به بازی پلی‌آف راه یافته و باید با تیم دوم گروه  «الف» و در صورت برتری با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی‌های رفت و برگشت برای صعود به لیگ برتر برگزار کند.

فوتبال تبریز در آستانه رکوردشکنی

شهرداری تبریز اگر موفق به صعود به لیگ برتر شود، سومین نماینده این شهر در  این رقابت‌ها خواهد شد. ضمن اینکه رکورد بیشترین تیم از یک شهر در لیگ برتر به غیر از تهران شکسته خواهد شد.

تراکتورسازی و گسترش فولاد دو نماینده دیگر تبریز در لیگ برتر در فصل آینده خواهند بود و شهرداری این فرصت را دارد که سومین تیم تبریزی در رقابت‌های لیگ برتر شود.

در سال 73 نیز فوتبال تبریز در لیگ آزادگان(لیگ برتر فعلی) صاحب سه نماینده به نام‌های تراکتورسازی، ماشین‌سازی و شهرداری تبریز بود.

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول