اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی رابطین بهداشت محلات مرکز بهداشت قم

کارگاه آموزشی رابطین بهداشت محلات مرکز بهداشت استان قم با شرکت 67 نفر از رابطین بهداشت برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی رابطین بهداشت محلات مرکز بهداشت قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفته سلامت، مهشید شادی‌پور اظهار داشت: رابطین بهداشت محلات که 90 درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند با مراجعه به پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی مطالب آموزشی در مباحث عمومی و بهداشت خانواده دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: با برگزاری این آموزش‌ها انتظار داریم، رابطین به عنوان مشاوران بهداشت خانواده‌های مستقر در محلات را آموزش داده و در عین حال مشکلات آنها را حل کنند.

کارشناس مسئول جلب مشارکت‌های مردمی مرکز بهداشت قم با اشاره به فعالیت 200 نفر رابط بهداشتی در محلات عنوان کرد: این افراد بیشتر در هسته مرکزی شهر و مناطقی که مردم بیشتر به مسائل بهداشتی گرایش دارند، فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به شعار «فشار خون را جدی بگیریم» به عنوان شعار هفته سلامت عنوان کرد: در کارگاه آموزشی که امروز در مرکز بهداشت قم برگزار شد 67 نفر از رابطین بهداشتی محلات شرکت کردند.

شادی‌پور ادامه داد: در این کارگاه آموزشی میرحیدری، کارشناس ارشد بیماری‌ها و خانم فلاح کارشناس ارشد روانشناسی پیرامون مباحث فشار خون، راه‌های پیشگیری از وقوع فشار خون و... سخنرانی کردند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول