اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال راهیان کرمانشاه:

کمیته انضباطی فدراسیون در اعلام رأی بازی‌های برق شیراز تعلل می‌کند

سرپرست تیم فوتبال راهیان کرمانشاه گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اعلام نظر در مورد بازی‌های انجام نشده تیم برق شیراز و اعلام رأی در این مورد کوتاهی کرده و باعث بلاتکلیفی تیم‌ها در لیگ امسال شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون در اعلام رأی بازی‌های برق شیراز تعلل می‌کند

صادق کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: حساسیت‌های هفته‌های پایانی و فشردگی مسابقات و نزدیکی امتیازی تیم‌های مدعی و حاضر در کورس قهرمانی لیگ دسته اول باعث شده تا همه تیم‌ها به دنبال نتیجه و کسب امتیاز باشند.

وی افزود: کناره‌گیری تیم برق شیراز و عدم اعلام نتایج بازی‌ها معوقه این تیم باعث شده تا تیم‌های مدعی و حتی تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند در بلاتکلیفی به سر ببرند و نتوانند با آرامش به بازی‌های خود بپردازند.

سرپرست تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تصریح کرد: امروز با خبر شدیم تیم برق شیراز قرار است با تیم فولاد یزد بازی کند و در کل همه سرپرستان و مدیران و مربیان باشگاه‌ها از کوتاهی اعلام نظر و رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبهوت هستند.

به گفته وی بعضی از اوقات کمیته انضباطی برای تیم‌ها تهرانی فردا بعد از بازی اعلام نظر و رأی می‌کند اما بعد از حدود 25 روز از کناره‌گیری در تصمیم‌گیری در مورد دو بازی تأثیرگذار تیم فوتبال برق شیراز هنوز هیچ خبری نیست.

کریمی با اشاره به اینکه مسئولان سازمان لیگ دسته اول قول داده بودند تا بعد از تعطیلات نوروزی تکلیف نتایج بازی‌های این تیم مشخص شود خاطرنشان کرد: تماس‌هایی که طی چند روز مدیریت خوب بنده با مسئولان سازمان لیگ داشتیم هنوز از اعلام نظر کمیته انضباطی در مورد تیم برق شیراز نیست و در جدول رده‌بندی اعلام شده فدراسیون بازی این تیم انجام نشده باقی مانده و معوقه محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه تاکنون چه میزان از مبالغ قرارداد و حق‌الزحمه بازیکنان تیم راهیان پرداخته شده است اذعان کرد: خوشبختانه چون تیم راهیان کرمانشاه به صورت خصوصی اداره می‌شود تا کنون همه تعهدات باشگاه به کادر فنی و بازیکنان پرداخته شده است و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در خصوص بازی برابر تیم پاس همدان نیز افزود: تیم فوتبال پاس یکی از تیم‌های قدرتمند و با سابقه فوتبال کشور محسوب می‌شود و بازی با این تیم و در خانه حریف برای ما بسیار سخت خواهد بود اما با روحیه و انگیزه که در تیم سراغ داریم امیدواریم با دست پر به کرمانشاه برگردیم.

وی در پایان متذکر شد: برنده این بازی شانس بالایی را برای صعود به لیگ برتر و بازی پلی‌آف را پیدا می‌کند که امیدواریم هر دو تیم با ارائه یک بازی منطقی و هر تیمی که شایسته‌تر باشد پیروز میدان باشد.

مسابقه دو تیم پاس همدان و راهیان کرمانشاه امروز دوشنبه 19 فروردین ماه ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد که بر این اعلام سعید بخشی‌زاده داور وسط، حمیده غمزه و آرمان جهانبخش کمک‌داور و کمیل غلامی داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین نظارت این دیدار بر عهده بهرام مهرپیما است.

تا قبل از این مسابقه تیم راهیان کرمانشاه با کسب 40 امتیاز در رده سوم و تیم فوتبال پاس همدان با 39 امتیاز در جایگاه پنجم گروه ب رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول