اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی با الاهلی غیرت و توسل ایرانی به کمکمان می‌آید

فرشید طالبی: نام ایران را در شبه جزیره عربستان سربلند می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم با توسلی که به ائمه‌ اطهار داریم بتوانیم نام ایران را در بازی با الاهلی عربستان سربلند کنیم.

فرشید طالبی: نام ایران را در شبه جزیره عربستان سربلند می‌کنیم

فرشید طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از باختی که در برابر الاهلی عربستان در اصفهان داشتیم باید به بازیکنان تیمم دست مریزاد بگویم که با انجام یک بازی خوب موفق شدیم تیم خوب نفت تهران را شکست دهیم و آماده بازی با الاهلی در عربستان شویم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم از گروهمان در لیگ قهرمان آسیا صعود کنیم چاره‌ای نداریم جز اینکه با تمام قدرت در مقابل الاهلی قرار بگیریم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: می‌دانیم بازی بسیار سختی را در پیش داریم چرا که الاهلی در خانه خودش بازی می‌کند اما نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد این است که ما ایرانی‌ها با اعتقادات و غیرتمان زندگی و در بازی‌های دشوار به میدان می‌رویم.

وی گفت: همان‌گونه که استقلال در عربستان و در برابر تیم خوب الهلال نتیجه می‌گیرد یا ذوب‌آهن و سپاهان در گذشته در برابر این تیم در کشور رقیب نتیجه گرفته‌اند ما هم می‌توانیم از عربستان با دست پر برگردیم.

طالبی با بیان اینکه باید اعتقادات و غیرت ایرانی را در کارمان زنده کنیم، افزود: امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم و دست توسلی که به ائمه اطهار داریم بتوانیم نام ایران را در عربستان سربلند کنیم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول