اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها در اردبیل

سرگردانی مردم از نرخ‌های جدید تاکسی + جدول

افزایش قیمت تاکسی‌ها و اعمال نرخ جدید تاکسی‌ها در اردبیل در حالی انجام می‌گیرد که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی دقیق همچنان مردم در سردرگمی به سر می‌برند.

سرگردانی مردم از نرخ‌های جدید تاکسی + جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سازمان تاکسیرانی اردبیل در حالی افزایش 20 درصدی را آن هم با احتیاط کامل اعلام کرده است که حاضر نیست مدیر این مجموعه نرخ‌ها را به صورت شفاف اعلام کند هر چند که روابط عمومی سازمان تاکسیرانی اردبیل به افزایش ورودی‌ تاکسی در اردبیل تا سقف 150 تومان و طی شدن هر مسیر با عنوان تقاطع یا میدان به 50 تومان اشاره کرده است.

این در حالی است که جدول منتشر شده از سوی سازمان تاکسیرانی و نرخ‌گذاری‌های جدید در مسیرهای تعیین شده نشان می‌دهد که از سال‌های گذشته این نرخ‌ها به دلیل روند نبودن مبالغ آن اعمال می‌شد در حالی که هیچ کس حاضر نبود به شکایات و گله‌مندی مردم به دریافتی‌های اضافی تاکسی‌ها که اغلب 50 تا 100 تومان بود، رسیدگی کند.

افزایش قیمت که به طور متوسط تا سقف 50 تومان در مسیرهای طولانی است به نظر می‌رسد تاکسی‌داران را به وسوسه انداخته تا برای هر مسیر 50 تومان اضافی دریافت کنند و خود آنها مدعی هستند که نرخ‌ها دو سه سالی بود که افزایش نیافته بود و از طرفی نداشتن پول خرد را نیز بهانه‌ای برای دریافت اضافی قلمداد می‌کنند.

این اضافه دریافتی‌ها که شهروندان و بسیاری از اردبیلی‌ها را گله‌مند و ناراحت کرده همچنان به صورت سرسام‌آور ادامه دارد و هیچ دستگاه نظارتی نیز در این زمینه پاسخگو نیست، در حالی که خود سازمان تاکسیرانی شماره تلفن 8818180 را برای دریافت گزارشات و شکایات مردمی اعلام کرده است تا از این طریق به شکایات مردمی رسیدگی شود.

خبرگزاری فارس در اردبیل بر اساس وظیفه اطلاع‌رسانی، نرخ تاکسی در سال 92 را در مسیرهای مختلف در قالب یک جدول مشخص اطلاع‌رسانی می‌کند.

جدول:‌   

 
انتهای پیام/62001/ب30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول