اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

مسئولان برای پیشرفت آبادان فراملی بنگرند

امام جمعه آبادان گفت: مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان همه چیز را فراملی و بین‌المللی ببینند و در این راستا حرکت کنند.

مسئولان برای پیشرفت آبادان فراملی بنگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در بازدید از ساختمان ترمینال و محوطه داخلی ترمینال ورودی و خروجی و بخش‌های دیگر فرودگاه بین‌المللی آبادان اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در یک ساله اخیر فرودگاه آبادان مطلوب و قابل تامل بوده و افق تازه‌ای را از توسعه متصور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه نماد توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان همه چیز را فراملی و بین‌المللی ببینند و در این راستا حرکت کنند.

امام جمعه آبادان ضمن تشکر از مسئولان این فرودگاه ادامه داد: به لطف همکاری و مساعدت مسئولان و تعامل با سازمان‌ها تحقق اهداف میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: در فروردین سال 92 شاهد افزایش بیش از 18 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه آبادان بودیم و این نوید آغازی پربار است.

ابراهیمی‌پور همچنین خاطرنشان ‌کرد: فرودگاه پیشرفته باید از شاخصه‌های سرعت، دقت و امنیت برخوردار باشد.

وی در پایان داشتن فرودگاه و ناوگان هوایی پیشرفته در کنار توانمندی در ساخت قطعات و تولید علم، استقلال و خودکفایی را از ضرورت‌های آینده صنعت هوایی دانست.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول