اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی وزارت علوم:

ایران با تکیه بر نیرو‌های بومی افتخار‌آفرینی می‌کند

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری گفت: افزایش اعتماد به نفس جوانان و دانشجویان تا سنجش توانمندی جوانان در سطح بین‌المللی از مزایای برگزاری مسابقات روباتیک است.

ایران با تکیه بر نیرو‌های بومی افتخار‌آفرینی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین محمد مهدی‌نژاد نوری در خصوص تحریم‌های غرب علیه ایران و حضور تیم‌های خارجی در مسابقات روباتیک آزاد ایران گفت: حضور این تیم‌ها از چند دیدگاه قابل بررسی است و اثرات زیادی به همراه دارد.

وی افزود: وقتی این کشورها از نزدیک توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران را می‌بینند، می‌توانند ابزار تبلیغاتی خوبی برای ما در آن سوی مرزها و افکار عمومی بوده و این مسابقات به سایر کشورها نشان می‌دهد که نباید با ایران تقابل کنند زیرا که ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی خود به هرچه که نیاز دارد دست پیدا می‌کند همان‌طور که در بحث‌های فضایی، دفاعی، فن‌آوری‌های نانو، هسته‌ای و ... این اتفاق افتاد.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری ادامه داد: تأثیر دیگر این مسابقات ارتباطات بین‌المللی محققان و پژوهشگران ما در سطح جهان است ضمن اینکه این رقابتها سبب افزایش اعتماد به نفس جوانان و دانشجویان شده تا توانمندی خود را در سطح بین‌المللی بسنجند.

وی ادامه داد: برگزاری این رقابت‌ها و مسابقات مشابه سبب جذب دانشجویان و گردشگران علمی برای حضور و تحصیل در کشور ایران می‌شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری نقش  ریاست دانشگاه اسلامی قزوین در برگزاری مسابقات روبوکاپ را بسیار حایز اهمیت خواند و گفت: با توجه به ثباتی که این رقابت‌ها پیدا کرده است به نظر اینجانب اهمیت سطح و کیفیت مسابقات در جایگاه دوم قرار گرفته و آن‌چه مهم است ثبات و تداوم این رقابت‌ها است که انگیزه و تلاش ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ثبات مدیریتی ایشان سبب شد این مسابقات به جایگاه فعلی برسد.

انتهای پیام/77005/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول