اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد

30 مسجد قم میزبان سی شب سی ضیافت

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری برنامه سی شب، سی ضیافت در 30 مسجد قم خبر داد.

30 مسجد قم میزبان سی شب سی ضیافت

حجت‌الاسلام سعید روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در سال گذشته اظهار کرد: برنامه‌های این دبیرخانه در زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش و پژوهش، امور کانون‌های برادران و خواهران و خبرگزاری شبستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف به عنوان برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: اردوی جوانه‌های انتظار از جمله اردوهای برگزار شده بود که دانش‌آموزان و دانشجویان در آن شرکت کردند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این اردو با حضور هزار و 500 نفر در اردوگاه امیر کبیر واقع در شازند اراک برگزار شد.

وی یادآور شد: برگزاری اردوی تهران از دیگر برنامه‌‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در این دوره شرکت کردند.

روحانی برگزاری اردوهای توجیهی را از دیگر برنامه‌های سال 91 ذکر کرد و افزود: این اردو سالانه با دعوت از مسئولان کانون‌ها برگزار می‌شود که برنامه‌ها و سیاست‌های سالانه دبیرخانه در این اردو تشریح می‌شود.

وی از برگزاری برنامه سی شب، سی ضیافت در 30 مسجد در ماه رمضان سال گذشته خبر داد و افزود: ویژه برنامه روز قدس و جزءخوانی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی در سال گذشته گفت: هم‌اندیشی‌های مختلف مانند «جوان، انقلاب، انتظار» از جمله برنامه‌های این معاونت بود که با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان با انقلاب و انتظار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی کارهای فرهنگی با موضوع نقش مساجد در ترویج فرهنگ عاشورا از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه بود که با حضور ائمه جماعات برگزار شد.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول