اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان همدان اعلام کرد

انجام 1600 مأموریت اورژانس در طرح امداد نوروزی همدان

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان همدان از انجام یک‌هزار و 600 مورد مأموریت اورژانس در قالب طرح امداد نوروزی همدان خبر داد.

انجام 1600 مأموریت اورژانس در طرح امداد نوروزی همدان

اکبر غیاث در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده مرکز فوریت‌های پزشکی استان در نوروز و با بیان اینکه فعالیت نوروزی این مرکز از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: تا پایان 17 فروردین‌ماه جاری، یک‌هزار و 600 مأموریت در قالب طرح امداد نوروزی انجام شده است.

وی افزود: از تعداد مأموریت‌های انجام شده، یک‌هزار و 40 مورد مأموریت‌های شهری، 455 مورد مأموریت جاده‌ای، مأموریت بین مراکز 81 مورد و 83 مورد نیز در ایستگاه سلامت بوده است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان همدان با بیان اینکه در این ایام، 40 پایگاه امداد در سطح استان استقرار داشت، گفت: 48 آمبولانس در هر روز با 125 نیرو در هر شیفت فعال بود.

وی با بیان اینکه در راستای طرح امداد نوروزی، 270 نیرو به کار گرفته شد، تصریح کرد: 125 نیرو در هر شیفت کاری پایگاه‌های امداد مستقر بودند.

به گفته غیاث در طول طرح امداد نوروزی، دو پایگاه سلامت در همدان و ملایر فعال بود و در طول اجرای طرح مرخصی‌های اعضا و نیروهای اورژانس نیز لغو شده بود.

انتهای پیام/89004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول