اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تظاهرات دارفوری‌ها در اعتراض به ادامه خشونت‌ها در غرب سودان

مردم منطقه جنگ‌زده دارفور سودان در اعتراض به ادامه ناامنی‌ها در این منطقه و برگزاری کنفرانس اعانه‌دهندگان به دارفور در سایه ادامه خشونت‌ها در این منطقه تظاهرات کردند.

تظاهرات دارفوری‌ها در اعتراض به ادامه خشونت‌ها در غرب سودان

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از فعالان جامعه مدنی سودان که خواست نامش فاش نشود امروز شنبه اعلام کرد: آوارگان دارفوری در اردوگاه‌های خود در نزدیکی الفاشر مرکز ایالت دارفور شمالی و در اردوگاه کلمه در دارفور جنوبی تظاهرات کردند.

این تظاهرات در اعتراض به ادامه ناامنی‌ها در دارفور و اعتراض به کنفرانس بین‌المللی کشورهای اعانه دهنده به سودان در سایه ادامه خشونت‌ها در دارفور که قرار است فردا یکشنبه برگزار شود، صورت گرفت.

تظاهراتی همچنین در کبکبیه در دارفور شماری و زلینجی و در منطقه نرتیتی در منطقه جبل مره برگزار شد.

حدود چهارصد نماینده از نهادهای خیریه و دولت‌ها قرار است در کنفرانس دوحه برای حمایت از طرح توسعه پایدار در دوحه شرکت کنند.

اجرای طرح توسعه پایدار در دارفور به هفت میلیارد و 200 میلیون دلار کمک مالی نیاز دارد که شامل بهبود زیر ساخت‌ها از جمله تاسیسات آب رسانی، شبکه جاده‌ای و همچنین توسعه کشاورزی و دیگر تدابیر می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول