اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیدر تیم روباتیک یونان:

بحران اقتصادی حمایت از روباتیک در یونان را به حد‌اقل رسانده است

لیدر تیم روباتیک کشور یونان با انتقاد از دولت متبوع خویش به سبب حمایت حد‌اقلی از صنعت روباتیک گفت: متاسفانه بحران اقتصادی حمایت از این صنعت را در یونان به حد‌اقل رسانده است.

بحران اقتصادی حمایت از روباتیک در یونان را به حد‌اقل رسانده است

نیکولاس کارگاس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قزوین اعزامی به هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، روباتیک را علمی دانست که هر روز در حال پیشرفت بوده و اظهار داشت: از علم روباتیک برای کمک به انسان‌ها و در اماکن مختلف مانند خانه، بیمارستان و صنعت می‌توان استفاده کرد و روبات کارهایی را که از عهده انسان خارج است را نیز به انجام می‌رساند.

لیدر تیم روباتیک یونان حضور کشورهای مختلف در مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران را مفید و هیجان‌‌انگیز دانست و افزود: مسابقات خوب و هیجان‌انگیزی در حال انجام بوده و تجربه‌های خوبی را در این مسابقات کسب می‌کنیم.

لیدر تیم روباتیک یونان ضمن انتقاد از چالش‌های اقتصادی در مسیر توسعه روباتیک در کشور یونان و ضعف دولت حاکم افزود: تا سال قبل در کشور یونان حمایت‌های خوبی از علوم روباتیک انجام می‌شد، اما به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان این حمایت‌ها در حال حاضر به حداقل رسیده است.

کارگاس خاطرنشان کرد: البته با این حال علم روباتیک روند رو به رشدی را طی می‌کند.

نیکولاس کارگاس با بیان اینکه استفاده از روبات‌ها هنوز چندان فراگیر نشده است، تصریح کرد: بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور روبات‌ها وارد زندگی روزمره انسان ‌شده و زندگی‌ها رشد می‌کند.

وی با بیان خرسندی از پیشرفت و وسعت مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران 2013 به نسبت با دوره سال گذشته افزود: این مسابقات نسبت به دوره قبل با برنامه‌ریزی بهتری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/77005/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول