اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو جبهه تغییر و آزادی سوریه در گفت‌وگو با فارس:

موافقان و مخالفان نظام سوریه در کنفرانس گفت‌وگوی ملی به توافق رسیدند

خبرگزاری فارس: یکی از اعضای هیئت رئیسه جبهه مردمی برای تغییر و آزادی سوریه گفت: تصمیم‌های کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه بر اساس توافق بین موافقان و مخالفان نظام اتخاذ شد.

موافقان و مخالفان نظام سوریه در کنفرانس گفت‌وگوی ملی به توافق رسیدند

«عادل نعیسه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، تصمیم‌های کنفرانس گفت‌وگوی ملی سوریه را بسیار خوب برشمرده و اظهارداشت: این تصمیم‌ها بر اساس توافق بین مخالفان و موافقان نظام اتخاذ شد و کمیته هایی برای بررسی برخی تصمیم‌های آن تشکیل شد که در آینده آن را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مخالفان که به این کنفرانس دعوت شده بودند از جمله هیئت هماهنگی ملی، در آن شرکت نکردند تصریح کرد: با وجود بحث و جدل های شدید، در پایان کنفرانس موافقان و مخالفان نظام به یک بیانیه توافقی دست یافتند.

نعیسه افزود: برگزاری این کنفرانس به نوبه خود دستاورد قابل ملاحظه‌ای است زیرا ملت سوریه اکنون با خشونت و توطئه روبه رو هستند از همین رو سوری ها به دنبال راه حلی برای اوضاع کنونی و به عبارت دیگر تغییر مسالمت آمیز و گفتگو هستند.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها در مورد پوشش خبری مربوط به فضای حاکم بر کنفرانس گفت: من از نحوه پوشش رسانه ها تعجب می کنم زیرا در بسیاری از نشست ها و کنفرانس های دموکراتیک چنین مسائل و بحث و جدل هایی پیش می آید

نعیسه در توضیح این مطلب افزود: واقعیت این بود که یک زن از اهالی حمص واقع در مرکز سوریه که فرزندش دستگیر و یا ربوده شده است در نظر داشت این موضوع را با اعضای کنفرانس در میان بگذارد اما واکنش تند یکی از اعضای کنفرانس به درخواست مزبور موجب تجمع بسیار کوتاه مدت تعدادی از مردم در این محل شد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول