اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از همایش تسهیلات سفر

اهدای هدیه معاون استاندار ایلام به کودک ایلامی

اهدای هدیه معاون سیاسی استاندار به کودک ایلامی و نصب دستخط استاندار به عنوان منشور گردشگری از حاشیه‌نگاری فارس از مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران گردشگری ایلام است.

اهدای هدیه معاون استاندار ایلام به کودک ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به غیر از دیر آغاز شدن برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر آن هم به سبب حضور یکی از مسئولان ارشد استان مابقی حاشیه‌ها به نظر مثبت می‌رسد.

× از ابتدای مسیر ورودی به محل همایش از میدان امام حسین (ع) تا هتل زاگرس بنرهای ستاد تسهیلات و جشنواره صدای بهار با حضور سبزپوشان نیروی انتظامی مزین شده بود.

× در محل همایش نیز خودروهای مدعوین نیز برای نخستین بار با نظم و ترتیب خاصی پارک شده بود که در گذشته نظیر و مانند نداشته است.

× یونس احمدی قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام در محل ورود سالن به استقبال همه مهمانان دعوت شده می‌رفت و در طول مسیر تا سالن همایش نیز شماری از کارکنان این دستگاه اجرایی به مهمانان خیر مقدم می‌گفتند.

× به محض ورود به سالن چند پوستر از جمله تمثال شهدای دوران دفاع مقدس، مناطق گردشگری ایلام و نصب بنری از دستخط استاندار ایلام که در بازدید از ستاد تسهیلات سفر استان یادداشتی را نوشته بود؛ توجه مهمانان را جلب می‌کرد.

× نواختن آهنگ و سرود جمهوری اسلامی از سوی پرسنل نیروی انتظامی به طور زنده برای نخستین بار در مراسم‌های این دستگاه اجرایی از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

× صدای گریه کودکی در میان جمعیت سبب شد تا لحظاتی استاندار ایلام در این خصوص صحبت کند و کودک را به گریه کردن به عنوان امر طبیعی برای یک کودک، دعوت کرد.

× معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز که به عنوان یکی از اعضای ستاد مورد تقدیر استاندار ایلام واقع شد در اقدامی جالب توجه هدیه خود را به کودکی که با گریه به استقبال سخنان استاندار ایلام رفت هدیه کرد. 

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول