اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌/اختصاصی فارس/

زاینده‌رود ‌دوشنبه سیراب می‌شود‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود آب حداقل دوشنبه به شهر اصفهان برسد اما احتمال دارد، در شرایط حداکثر سه‌شنبه آب به رودخانه برسد.

زاینده‌رود ‌دوشنبه سیراب می‌شود‌

محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آخرین وضعیت جاری شدن آب زاینده‌رود در شهر اظهار کرد: آب زاینده‌رود از دهانه‌های سد، شامگاه پنج‌شنبه باز شده و با توجه به اینکه احتمال بروز حادثه با باز شدن یک باره سد وجود داشت و به دلیل ازدحام جمعیت در اطراف رودخانه در بالا دست در روز جمعه، دهانه‌های سد با دبی اندک باز شده و هم اکنون آب در ابتدای مسیر رودخانه جاری شده است.

وی با بیان اینکه افزایش یک باره سد زاینده رود با دبی آب بالا، برای افرادی که در حاشیه رودخانه بودند، مشکل ایجاد می‌کرد، افزود: از بعد از ظهر روز جمعه، آب با دبی بالاتری به حجم 60 متر در رودخانه جاری شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه زمانی آب به شهر اصفهان می‌رسد، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این بود که آب تا شامگاه یک‌شنبه به شهر اصفهان برسد، اما با توجه به روند کند رهاسازی، امیدواریم ظهر دوشنبه آب به اصفهان برسد.

وی در مورد رسیدن آب در روز سه شنبه به اصفهان گفت: رودخانه مدت زیادی خشک بوده است و حداکثر پیش‌بینی این است که  آب سه‌شنبه به اصفهان می‌رسد.

اسماعیلی ادامه داد: این در حالی است که از قبل پیش‌بینی شده بود که سه، چهار روز طول می‌کشد که آب به شهر اصفهان برسد و ما امیدواریم تا دوشنبه آب در رودخانه باشد.

انتهای پیام/63012/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول