اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند:

معیار رسمی شدن پرسنل تخصص و خدمت به مردم است

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند در نخستین دیدار با کارکنان این سازمان گفت: تنها ملاک برای رسمی شدن پرسنل باید تخصص و خدمت بیشتر به مردم باشد.

معیار رسمی شدن پرسنل تخصص و خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد اروند، مهدی نیک‌پی با حضور در جمع پرسنل، مدیران و معاونان این سازمان ضمن تبریک سال نو و همچنین تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بر حرکت رو به جلوی سازمان در راستای منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وی در اولین دیدار عمومی با پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است به لطف خداوند متعال به عنوان خدمتگزار در خدمت شما پرسنل و همشهریان آبادانی و خرمشهری منصوب شدم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: از خداوند متعال مسئلت دارم در سال جدید به بنده و همه توفیق خدمت رسانی در راستای منویات مقام معظم رهبری را عنایت کند.

وی با اشاره به اینکه زمان برای ما مطرح نیست ادامه داد: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و مهم‌ترین مسئله برای ما خدمت به مردم است.

نیک‌پی همچنین عنوان کرد: من با نگاه مثبت وارد سازمان منطقه آزاد اروند شده‌ام و آنچه که برای من مهم است قابلیت و شخصیت افراد است که چقدر در خدمت مردم هستند و تخصص دارند و همین ملاک‌ها نیز برای تبدیل وضعیت پرسنل برای رسمی شدن در نظر گرفته خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیران قبلی سازمان منطقه آزاد اروند از تلاش‌های محبت رئیسی، مدیر عامل پیشین سازمان تقدیر کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به زحمات مرحوم محمدرضا عباسی، به‌عنوان دومین مدیرعامل سازمان با ذکر صلوات از ایشان یاد کردند.

مهدی نیک‌پی در خصوص سیاست‌های کاری منطقه آزاد اروند گفت: در کنار برنامه‌های پیشین، برنامه‌های جدیدی نیز در آینده داریم که از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم و پرسنل خواهیم رساند.

وی در پایان با اشاره به استقبال از پیشنهادات و انتقادات گفت: درب اتاق مدیریت سازمان به روی همه باز است و پرسنل و مردم می‌توانند ضمن هماهنگی اولیه با دفتر با مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در ارتباط باشند.

انتهای پیام/2329/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول