اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس کمیته حقیقت‌یاب مرگ «یاسر عرفات»:

نتایج کالبدشکافی جسد عرفات بزودی اعلام می‌شود/تا این مرحله اسرائیل عامل مرگ عرفات است

رئیس کمیته حقیقت‌یاب مرگ «یاسر عرفات» رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نتایج کالبدشکافی جسد عرفات طی 2 ماه آینده اعلام می‌شود.

نتایج کالبدشکافی جسد عرفات بزودی اعلام می‌شود/تا این مرحله اسرائیل عامل مرگ عرفات است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «القدس العربی»، سرلشگر «توفیق الطیراوی» گفت که تمامی اطلاعات بدست آمده در تحقیقات فلسطینی که بخشی از آن مربوط به اظهارات و اعتراضات رهبران نظامی، امنیتی و سیاسی اسرائیل است، نشان می‌دهد که اسرائیل عامل ترور عرفات بوده است و ما منتظر نتایج تحقیقات پزشکی فرانسوی، سوئیسی و روسی ظرف دو ماه آینده هستیم.

الطیراوی از افشای نتایج تحقیقات فلسطینی درباره علت مرگ عرفات خودداری و تاکید کرد که در زمان تعیین شده نتایج تحقیقات به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی افزود که طرف فلسطینی منتظر نتایج تحقیقات پزشکی کارشناسان فرانسوی، سوئیسی و روسی در اواخر ماه می یا اوایل ژوئیه آینده است.

تشکیلات خودگردان چند ماه پیش اجازه داد تا قبر عرفات نبش شده و از جسد وی جهت انجام تحقیقات در فرانسه، سوئیس و روسیه نمونه‌برداری شود و علت مرگ وی مشخص گردد.

پیش از این شبکه الجزیره در گزارشی اعلام کرد که مقادیر زیادی ماده سمی پولونیوم در لباس‌ها و وسایل شخصی عرفات پیدا شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول