اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس ادعای «تایمز» درباره آموزش عناصر ارتش آزاد سوریه را رد کرد

جنبش حماس ادعای هفته‌نامه انگلیسی «تایمز» مبنی بر اینکه این جنبش عناصر گروهک موسوم به «ارتش آزاد» سوریه را آموزش می‌دهد، رد کرد.

حماس ادعای «تایمز» درباره آموزش عناصر ارتش آزاد سوریه را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه لبنانی «الاخبار»، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس شایعات مربوط به اینکه این جنبش عناصر ارتش آزاد سوریه را آموزش می‌دهد، رد کرد.

وی گفت: اطلاعات مربوط به این قضیه که شاخه نظامی حماس عناصر ارتش آزاد سوریه را آموزش می‌دهد، صحت ندارد.

الرشق طی اظهاراتی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: حماس با وجود اینکه با ملت دوست سوریه همدرد است و خواهان آزادی و کرامت آن است اما در درگیری حاضر در سوریه دخالت نمی‌کند.

در همین رابطه «اسامه حمدان» نماینده حماس در لبنان نیز تاکید کرد که این موضوع ساختگی است زیرا نیروهای گردان‌های عز‌الدین القسام یا هیچ یک از افراد حماس در داخل سوریه حضور ندارند.

وی افزود: ما در امور داخلی سوریه دخالت نمی‌کنیم و افراد ما تنها غیرنظامیان عادی و فلسطینیان سوری هستند که با خانواده‌های خود در آنجا زندگی می‌کنند و از آغاز حوادث سوریه ما در جنبش حماس با دخالت هر فلسطینی در حوادث کنونی سوریه مخالفت کردیم.

تایمز در گزارش دیروز خود مدعی شده بود که گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس عناصر ارتش آزاد سوریه را در شرق دمشق آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول