اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم یادبود معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

مراسم یادبود معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عصر امروز (شنبه) با حضور ائمه جمعه و مسئولان کشوری و لشکری در مسجد نور برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم یادبود معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم یادبود حجت‌الاسلام والمسلمین منصور غفوری، معاون فقید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عصر امروز شنبه 17 فروردین ماه سال‌جاری با حضور ائمه جمعه کشور و مسئولان کشوری و لشکری از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد نور تهران برگزار می‌شود.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز با صدور پیامی فقدان این فقید سعید را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با تأسف و اندوه فراوان، خبر رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، معاون فقید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را دریافت کردیم. او که به راستی به‌مدد قلم و قدم در تبیین و تبلیغ اسلام و ارزش‌های دینی و فرامین مقام معظم رهبری از هنر ذاتی خویش اغماضی نکرد و هر آنچه  داشت برای خدا در طبقی از اخلاص به ساحت مقدس نظام اسلامی هدیه کرد و با رصد شبانه روزی مباحث عمده سیاسی داخلی و بین‌المللی و اولویت‌بندی مباحث اصلی روز، با هدف غنای محتوایی خطبه‌ها و تقویت سنگر نماز جمعه خدمات فراوان کرد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: این روحانی خدوم، مردمی و متواضع در راستای ادای زکات علمی خود نیز در سنگر مسجد امامی عادل و در دانشگاه به‌عنوان استادی متبحر به تربیت شاگردان و دانشجویان این مرز و بوم پرداخت.

در این پیام آمده عنوان شد: از فعالیت‌های اخیر ایشان همکاری در تالیف کتاب ارزشمند شرح اسم (زندگی و سوابق مبارزاتی قبل از انقلاب مقام معظم رهبری) بوده است. از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان مسألت داریم.

در پایان تصریح شد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ضمن تسلیت به خانواده محترمِ ایشان و جامعه روحانیت به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات و به پاس تمام خدمات شایانش، مراسم یادبودی روز شنبه برگزار می‌شود.

معاونت سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و مؤلف مقالات متعدد در حوزه سیاست و فرهنگ سردبیری نشریه در کارنامه کاری معاون فقید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرار دارد.

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول