اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه: هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین امروز جمعه بار دیگر تاکید کرد که حماس از زمان تاسیس این جنبش بر موضع خود ثابت‌ قدم بوده و هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

هنیه: هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، «اسماعیل هنیه» تاکید کرد که حماس از زمان تاسیس این جنبش و از 6 سال پیش که حکومت را به دست گرفته است، رژیم صهیونیستی و شروط اجحاف‌آمیز کمیته چهارجانبه را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی از «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا خواست تا از رژیم اشغالگر بخواهد که ملت فلسطین و حقوق آن را به رسمیت شناخته و تجاوزات خود علیه این ملت را متوقف سازد.

هنیه طی اظهاراتی به دنبال اقامه نماز جمعه تصریح کرد که اظهارات کری بویژه بخش مربوط به یهودی بودن اسرائیل جانبداری از این رژیم است و این امر می‌طلبد که ملت فسلطین استراتژی واحدی را اتخاذ و زمام امور را به دست بگیرد و مذاکرات سازش که طی 20 سال هیچ نتیجه‌ای را حاصل نکرده است، متوقف کند.

وی درباره اقدام آنروا در توقف ارائه خدمات خود در غزه گفت که تماس‌های سریع با مسئولان آنروا خواهیم گرفت و برای ازسرگیری ارائه خدمات آنروا تلاش خواهیم کرد.

هنیه در ادامه از ورود کاروان مایل‌ها برای لبخند 20 به غزه استقبال و تاکید کرد که سفر این کاروان‌ها به غزه پایداری ملت فلسطین را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول