اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد

حضور شبانه‌روزی 850 راهدار در جاده‌های فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از حضور شبانه‌روزی 850 راهدار در جاده‌های این استان در ایام نوروز خبر داد.

حضور شبانه‌روزی 850 راهدار در جاده‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری اظهار داشت: 94 اکیپ با حدود 580 دستگاه ماشین‌آلات و 850 نفر از کارکنان با آمادگی کامل، طرح راهداری نوروزی در طول محورهای حوزه استحفاظی فارس را اجرا کردند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بسیار مهمی که در تعطیلات نوروزی امسال توسط راهداران فارس به اجرا درآمد، آشکارسازی 75 نقطه پرحادثه در سطح جاده‌های این استان بود که شب‌ها با مشعل و روزها با بنر و دیگر علایم جاده‌ای مشخص شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی هم‌چنین 88 خودرو مجهز به GPS با عنوان گشت شبانه‌روزی راهدار در جاده‌های این استان حاضر بودند و  سه جرثقیل نیز در محورهای شیراز ـ کازرون، شیراز ـ فسا ـ داراب ـ بندرعباس و گردنه‌های کولی کش و شهیدآباد حضور کامل داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس هم‌چنین به خط‌کشی راه‌های فارس در سه مرحله اشاره کرد و افزود: پیش از شروع تعطیلات نوروزی خط‌کشی راه‌های استان فارس با اولویت‌هایی که داشتیم به طول 3 هزار کیلومتر صورت گرفت.

عشایری تصریح کرد: بهره‌برداری از 81 کیلومتر بزرگراه در اسفند ماه سال 91 نیز از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است که در تعطیلات نوروزی به داشتن سفری ایمن برای مسافران کمک‌های بسیاری کرد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، اعزام خودروهای گشت راهداری در برخی از محورها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: استقرار ماشین‌آلات راهداری منقش به پرچم، بنر و پلاکارد، جنب ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها و راهدارخانه‌ها، نیز اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌های این استان، اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در محل‌های پیش‌بینی شده و ... برخی از اقدامات راه و شهرسازی فارس بود که تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی ادامه داشت.

وی در پایان ابراز داشت: در تعطیلات نوروزی هم‌چنین شاهد تعطیلی کارگاه‌های راهسازی در سطح این استان بودیم که این مهم در کنار آمادگی کامل پرسنل راهداری برای انجام امور لازم و کارهای روزمره بسیار پراهمیت بود.

انتهای پیام/ 2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول