اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان در دیدار با سفیر ایران:

ایستادگی در کنار ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی باعث افتخار دروزی‌های لبنان است

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان ضمن تمجید از نقش بارز ایران در راستای تقویت وحدت بین ملت‌های منطقه و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت: ایستادگی در کنار ایران در مقابله با آن رژیم، باعث افتخار دروزی‌های لبنان است.

ایستادگی در کنار ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی باعث افتخار دروزی‌های لبنان است

به گزارش خبرگزاری فارس، «فیصل داود» دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با حضور در محل سفارت، با غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و روابط 2 جانبه گفت‌وگو کرد.

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان در این دیدار، شرایط کنونی منطقه را بسیار حساس ارزیابی کرد و اظهار داشت: هدف اصلی توطئه دشمنان در منطقه و خصوصاً بحران سوریه، تضعیف محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و تامین امنیت آن رژیم است.

وی ضمن تمجید از نقش بارز جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت وحدت بین ملت‌های منطقه و تقویت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایستادگی در کنار ایران در مقابله با آن رژیم و ایستادگی در خط مقاومت، باعث افتخار دروزی‌های لبنان است.

رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تشریح آخرین تحولات سوریه، اظهار داشت: برخی طرف‌های خارجی که تشدید کننده بحران در سوریه بوده‌اند، اکنون به این نتیجه رسیده‌اند سوریه جز راه حل سیاسی، راه حل دیگری نداشته و از این رو اقدام به تدوین سیاست‌های خود بر اساس این نگرش جدید کرده‌اند اما در مقابل، عده‌ای، همچنان بر تحلیل‌های اشتباه خود اصرار ورزیده و تلاش دارند بر اساس تحلیل‌های گذشته و اشتباه خود، تاکتیک‌های سیاسی را طراحی و اجرا کنند.

رکن آبادی با اشاره به تحولات اخیر در صحنه داخلی لبنان، بر ضرورت حفظ وحدت و اهتمام به ثبات و استقرار لبنان تاکید ورزید و ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد روی کار آمدن دولتی جدید با توافق کلیه جریان‌های مختلف سیاسی باشیم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول