اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در جمع مردم گرگان:

حضورم در عرصه‌های سیاسی از روی احساس مسئولیت است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما بر اساس مسئولیت دینی، پای صندوق‎های رای حاضر می‌شویم و بر اساس مسئولیت‎های اسلامی در عرصه‎های سیاسی حضور پیدا کرده و خواهیم کرد.

حضورم در عرصه‌های سیاسی از روی احساس مسئولیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در جمع مردم کردزبان گرگان با اشاره به ویژگی‎ها و خاصیت ملت ایران در تمام عرصه‎ها اظهار داشت: ملت ما با داشتن ویژگی‎های بسیار منحصر به‌ فرد و ارزشمند، در بین سایر ملت‎ها سرآمد است، که این ویژگی‎ها و سرآمدی در سایه اسلام، قرآن و اهل‌بیت (ع) شکل گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه موجب شده است تا ملت ما با گویش‎، زبان و قومیت‎های گوناگون و در برخی مناطق با گوناگونی مذاهب کنار همدیگر باشند اسلام، قرآن و اهل‌بیت (ع) است و ملت ایران را به همدیگر گره زده و وحدت و یکپارچگی مهمی را رقم زده است.

*توسعه‌یافتگی کشور ما در سیاست، زیربنای دستیابی به موفقیت‎های فراوان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‎هایی که در آن سرآمد هستیم عرصه سیاسی و توسعه سیاسی است و کشور ما از نظر سیاسی یک کشور کاملاً پیشرفته و توسعه‌یافته است.

وی افزود: برگزاری جلسات صمیمی و علاقه مردم به نظام و نشان دادن انگیزه، توسط آنها برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور خود یکی از نشانه‎های رشد و توسعه‌یافتگی سیاسی در کشور است.

ابوترابی‌فرد متذکر شد: مشارکت بالای 60 درصد مردم ایران در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور شگفت‌انگیز مردم  در تمامی عرصه‌ها بیانگر یکی دیگر از قله‎های پیشرفت و سطوح بالای توسعه‌یافتگی سیاسی در کشور هست و این نعمت، زیربنای دستیابی به موفقیت‎های فراوان است.

وی تصریح کرد: این استقلال بی‎نظیر امروز جمهوری‌ اسلامی است که مردم با اقتدار و با استقلال، مقابل همه قدرت‎های شیطانی ایستاده و سرنوشت خود را تعیین می‎کنند و این ثمره حضور سیاسی است.

وی بیان کرد: رهبری صالح، نظام مردم‌سالاری دینی، دستاورد حضور موفق و ارزشمند و تعیین‌کننده سیاسی ملت ایران است و توسعه‌یافتگی علمی کشور نیز دستاورد این حضور سیاسی است.

وی تاکید کرد: فرهنگ اسلام، فرهنگ دینی، احساس مسئولیت در برابر خدا و خلق خداوند بزرگ، ریشه توسعه‌یافتگی سیاسی ما است.

ابوترابی‌فرد بیان کرد: ما بر اساس مسئولیت دینی، پای صندوق‎های رای حاضر می‌شویم و بر اساس مسئولیت‎های اسلامی در عرصه‎های سیاسی حضور پیدا کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول