اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرای زندان «ریمون» پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

اسرای زندان «ریمون» در ادامه اعتراضات خود به شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را پائین کشیده و آتش زدند.

اسرای زندان «ریمون» پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، گزارش صادره از وزارت امور اسرا و آزادشدگان نشان می‌دهد که اوضاع زندان‌ها همچنان متشنج و خطرناک است و اعتراضات به شهادت «میسره ابوحمدیه» اسیر فلسطینی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش اسرای فلسطینی همچنان در اعتراض به شهادت این اسیر فلسطینی به اعتصاب غذای نامحدود خود در سایه درگیری‌ بین اسرا و زندانبانان در بیشتر زندان‌ها، ادامه می‌دهند.

بنابر این گزارش اسرای زندان ریمون نیز پرچم‌های رژیم صهیونیستی را پائین کشیده و در وسط محوطه زندان آتش زدند و با زندانبانان نیز درگیر شدند.

در همین راستا نیروهای سرکوب اسرائیلی در داخل زندان‌ها به حال آماده‌باش درآمده‌اند و اداره زندان نیز مجازات‌های جائرانه‌ای علیه اسرا اعم از تعطیلی بخش‌های زندان، ممنوعیت ملاقات‌ها، مصادره سیستم‌های برقی و اعلام زندان‌ها به عنوان منطقه بسته نظامی اتخاذ کرده‌اند.

اداره زندان‌ها همچنین نقل و انتقال‌های گسترده اسرا را آغاز کرده و در همین راستا تعدادی از اسرا را از زندان «ایشل» به زندان‌های دیگر انتقال داده و همچنین 21 اسیر دیگر را از ایشل به سلول انفرادی زندان ایلا منتقل کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول