اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد سفر ایلام:

استقبال گردشگران از استان ایلام بی‌سابقه است

دبیر ستاد سفر استان ایلام گفت: استقبال گردشگران از استان ایلام بی‌سابقه است.

استقبال گردشگران از استان ایلام بی‌سابقه است

یونس احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی از هفته‌های پیش تمهیدات لازم را برای استقبال از گردشگران نوروزی اندیشیده است.

وی ادامه داد: این تمهیدات در قالب ایجاد کمیته‌ها، ستادها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات و پذیرایی و اسکان و ... بوده است.

وی افزود: افزون بر این، سی‌‌دی‌های راهنمای گردشگری، کتابچه‌های گردشگری و دیگر اقلام گردشگری برای اطلاع‌رسانی گردشگران تهیه شده است.

وی ادامه داد: این اقلام تبلیغاتی در یک بسته تبلیغاتی جای گرفته و به محض ورود مسافران و گردشگران در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در ورودی هر شهرستان چادرهایی نصب شد و اقلام تبلیغاتی در این مکان‌ها توزیع ‌شده است.

احمدی تصریح کرد: در این ایستگاه‌های نوروزی ضمن خوش‌آمدگویی به مسافران یک بسته تبلیغاتی که حاوی اطلاعات مناسب برای گردشگران است در اختیار آنان قرار گرفت.

قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: گردشگران با مطالعه این بسته‌ها از موقعیت‌های مکانی گردشگری در استان ایلام مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این بسته‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی، طبیعی و ... به گردشگران و مسافران نوروزی معرفی شد.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی برای جذب گردشگران و رونق صنعت توریسم در استان ایلام تمام توان خود را به کار گرفته است.

احمدی تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده که به مرور این برنامه‌ها در استان ایلام اجرایی می‌شود.

قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: این دستگاه با تشکیل ستاد نوروزی از هفته‌های گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/2246/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول