اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استان اصفهان:

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در سال جدید برای کارمندان اصفهانی منتفی است

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استان اصفهان گفت: تعطیلی پنج‌شنبه‌ها جزو مصوبات سال گذشته بوده و در سال جدید این موضوع، برای کارمندان اصفهانی منتفی است.

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در سال جدید برای کارمندان اصفهانی منتفی است

رحمت‌الله ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تعطیلی روزهای پنج‌شنبه برای کارمندان دولت در اصفهان، اظهار کرد: فردا پانزدهم فروردین برای کارمندان دولت در استان اصفهان تعطیل نیست.

وی با بیان اینکه فقط مدارس آموزش و پرورش در این دو روزه 15 و 16 فروردین‌ماه تعطیل و دانشگاه‌ها نیز طبق ضوابط اعلام شده عمل می‌کنند، افزود: طبق آنچه که هیئت دولت نیز اعلام کرده است، با درخواست مرخصی کارمندان دولت برای فردا موافقت شده و منعی وجود ندارد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استان اصفهان همچنین به آلودگی هوای سال گذشته اصفهان اشاره و تصریح کرد: براساس تصمیم شورای تأمین و مدیریت بحران استان اصفهان روزهای پنج‌شنبه در نیمه دوم سال گذشته برای کارمندان اصفهانی تعطیل اعلام شد.

ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت عادی است و کارمندان در سال جدید ملزم به حاضر شدن بر سرکار در روزهای پنج‌شنبه هستند.

وی در پایان تأکید کرد: هنوز برای سال جدید برنامه‌ریزی نکرده‌ایم و البته وضعیت جوی استان بر تعطیلی و ادامه روال فعلی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول