اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ ولایتی در نشست خبری در مشهد:

هزینه تبلیغاتی مشترک برای ائتلاف سه‌گانه وجود ندارد / دولت یازدهم باید قدرت ایران را به جهان نشان دهد

علی اکبر ولایتی با بیان اینکه هزینه تبلیغاتی مشترک برای ائتلاف سه‌گانه وجود ندارد گفت: در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی باید به گونه‌ای عمل کنیم که قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان بر همگان نشان دهیم.

هزینه تبلیغاتی مشترک برای ائتلاف سه‌گانه وجود ندارد / دولت یازدهم باید قدرت ایران را به جهان نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر ولایتی در نشستی با اصحاب رسانه در محل هتل پردیسان مشهد اظهار داشت: اعضای ائتلاف سه‌گانه بر تعهدات خود تکیه دارند اما به طور مستقل عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغات این ائتلاف هزینه تبلیغاتی مشترک وجود ندارد بلکه هریک متناسب با وسع خود اقداماتی انجام می‌دهد.

ولایتی یادآور شد: بنده، قالیباف و حدادعادل اهداف مشترک انتخاباتی در قالب ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان داشته و خروجی ائتلاف هرکدام از ما 3 نفر باشد حمایت می‌کنیم.

* قصد تخریب و کار غیراخلاقی نداریم

ولایتی با بیان اینکه در حوزه فعالیت و خدمت در نظام قصد تخریب دیگران را ندارد، خاطرنشان کرد: باید رئیس جمهور آینده با تکیه بر نقاط مثبت دولتهای قبل و کارآمدی مضاعف، امور و اداره دولت را بدست گرفته و در این مسیر از تخریب دیگران و کارهای ناپسند و ضداخلاقی بپرهیزد.

وی تأکید کرد: بداخلاقی‌ها و کارهای غیراخلاقی نه مورد پسند اسلام بوده و نه مورد پسند یک ایرانی متعهد به اخلاق.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه دولت یازدهم باید دولت مقتدر و کارآمد باشد، اذعان کرد: دولت یازدهم باید کارآمد و متعهد به اسلام، جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و ملزم به ولایت فقیه باشد.

ولایتی افزود: فردی که اداره دولت را به دست می‌گیرد باید کارنامه‌ای درخشان همراه با رضایت مردمی داشته و سوابق درخشانی در حوزه خدمت به نظام و آحاد ملت داشته باشد.

عضو ائتلاف سه نفره اصولگرایان تصریح کرد: یکی از نقاط قوت دولت دهم، حضور همه‌جانبه در موقعیت‌های مختلف کشور بوده که این در نوع خود کار مفید و پسندیده‌ای است؛ دولت آینده باید از این ویژگی‌ها استفاده نماید.

* اصولگرای حقیقی باید حاکمیت ولی‌فقیه را قبول داشته باشد

ولایتی با اشاره به اهداف ائتلاف سه نفره اصولگرایان، گفت: برخی می‌پرسند با وجود اختلاف سلایق میان اعضای ائتلاف 1+2، چرا این ائتلاف شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در قالب این ائتلاف تصمیم داریم، قرابت‌ها و اشتراکات اخلاقی را افزون و اختلافات را به حداقل برسانیم و این در نوع خود به معنی وحدت اصولگرایان است.

ولایتی یادآور شد: اصولگرایی مبنایی عمومی و دارای عمومیت است  و هر فردی که مبنای نظام را قبول داشته باشد، اصولگرا است.

وی اذعان داشت: فردی که به مبنای نظام جمهوری اسلامی ایران،قانون اساسی و به ویژه حاکمیت فقیه اعتقاد کامل و راسخ داشته باشد، اصولگراست و باید نسبت به تمام این مبانی وفادار و متعهد باشد.

* دولت یازدهم باید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را محقق کند

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان خاطرنشان کرد: ورود به ائتلاف 1+2 منتفی نیست اما باید تابع شرایط این ائتلاف و پایبند به تعهدات باشد؛ برخی نسبت به این مسئله معترض بوده که 1+2 تعداد معدودی از اصولگرایان را در خود جای داده است.

ولایتی افزود: حضور در ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان مبتنی بر تعهد بر مبانی نظام اسلامی و حاکمیت ولی‌فقیه بوده و به نظر من برخی مسائل و ورودهای متعدد سبب شلوغ کردن صحنه می‌شود.

وی اظهارداشت: کسی‌که احساس مسئولیت و خدمت رسانی دارد می‌تواند در قالب‌های متعدد بنابر توانایی‌های خود در مسیر نظام خدمت کند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید سبب تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شود، اظهار کرد: دولت یازدهم باید از افراد متخصص و کارآمد برای به تحقق رساندن اهداف نظام در مسیر عالی خود و همچنین تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی گام موثر بردارد.

* اعضای سه نفره ائتلاف اصولگرایان پایبند به تعهدات خود هستند

ولایتی با ابراز خرسندی از پایبندی اعضای ائتلاف 1+2 به تعهدات خود یادآور شد: هریک از اعضای ائتلاف 1+2 تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده و در این مسیر با هدف خدمت به خلق گام برداشته و این مایه خرسندی است.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی حضور موثر داشته باشد تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان بر همگان نشان دهیم و به طور کلی ایران در وجهه‌ای قرار گیرد که در عرصه‌های تصمیم‌گیری و مشارکت حضور جمهوری اسلامی ایران نقش موثر داشته باشد.

انتهای پیام/70023/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول