اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسد: «اردوغان» از آغاز بحران سوریه یک کلمه راست نگفته است

رئیس‌جمهور سوریه اظهار داشت که نخست‌وزیر ترکیه در کشتار مردم سوریه دست دارد و از آغاز بحران این کشور تا‌کنون یک کلمه راست نگفته است.

اسد: «اردوغان» از آغاز بحران سوریه یک کلمه راست نگفته است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های عربی، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیروز سه‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با رسانه‌های ترکی به بررسی مواضع دولت حزب عدالت و توسعه ترکیه در قبال کشورش پرداخت.

دفتر اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری سوریه اعلام کرد که اسد، دیروز با شبکه «الوصال» و روزنامه «ایدنلیک» گفت‌وگویی تفصیلی داشته که قرار است، جمعه آینده منتشر شود.

بر اساس این گزارش، وی در این گفت‌وگو اظهار داشت که دولت اردوغان در ریختن خون مردم سوریه دست دارد و این نخست‌وزیر از آغاز بحران سوریه تاکنون حتی یک کلمه راست نگفته است.

وی درباره ترور «محمد رمضان البوطی» رئیس اتحادیه علمای اسلامی بلاد شام گفت: موضع شخصیت‌های دینی و از جمله دکتر بوطی در به شکست کشاندن طرح ایجاد فتنه طائفه‌ای و فرقه‌ای بسیار اساسی بوده است. به همین دلیل آنها، دکتر بوطی را ترور کردند و دو روز بعد نیز یک شخصیت دینی دیگر را در حلب ترور کردند.

آنکارا از همان آغاز بحران سوریه، از معارضان برای براندازی رژیم اسد حمایت کرده و می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول