اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی

اختتامیه جشنواره ملی صدای بهار برگزار شد + تصاویر

اختتامیه جشنواره ملی صدای بهار استان کرمانشاه به‌ مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی با حضور انبوه گردشگران و میهمانان نوروزی در محوطه تاریخی طاق‌بستان برگزار شد.

اختتامیه جشنواره ملی صدای بهار برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اختتامیه جشنواره ملی صدای بهار استان کرمانشاه به‌مناسبت گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی با حضور انبوه گردشگران و میهمانان نوروزی در محوطه تاریخی طاق‌بستان برگزار شد.

جلیل رحیمی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جشنواره ملی صدای بهار از روز 30 اسفند ماه به‌ مدت سیزده روز در استان کرمانشاه انجام پذیرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: این جشنواره در طاق‌بستان و همه شهرستان‌ها به‌صورت متمرکز برگزار شده و بیشتر مسافران نوروزی از این برنامه دیدن کردند.

رحیمی با بیان اینکه این برنامه همه روزه در 2 نوبت صبح و عصر انجام گرفت، تصریح کرد: از روز 5 فروردین ماه، این برنامه با توجه به ایام فاطمیه، به‌سوی آیین و سلوک مذهبی پیش رفت.

وی اجرای نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه را از جمله برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار در ایام فاطمیه برشمرد و افزود: اختتامیه به‌مناسبت گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش 22 درصدی مسافران نوروزی در استان کرمانشاه خبر داد.

رحیمی مدت اقامت مسافرانی که سه شب و بیشتر در استان کرمانشاه حضور داشته‌اند را هفتاد درصد بیان کرد و گفت: میزان فروش صنایع دستی در ایام نوروز امسال 770 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/2700/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول