اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پلیس راه استان مازندران اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی مازندران روزهای پایانی ایام نوروزی

از سوی پلیس راه استان مازندران محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی ایام نوروز در این استان اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی مازندران روزهای پایانی ایام نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری پلیس راه استان مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است.

در این اطلاعیه اعلام شد: تردد انواع کامیون‌ و کامیونت به استتثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی که  از هشت صبح روز پنج‌شنبه 8/1/92 اعلام شده بود کماکان تا روز 16/1/91 ادامه دارد.

پلیس راه مازندارن در این اطلاعیه ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 12 تا 24 روزهای 13، 14 و16 فروردین ماه جاری از رودهن به آب‌اسک ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای 13،14 و 16 از آب‌اسک تا رودهن یک‌طرفه است.

پلیس راه مازندران در ادامه درباره محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی از ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه 8/1/91 اعمال شده بود همچنان ادامه دارد و محدودیت ترافیکی در این محور تا ساعت 24 روز 16/1/91 از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

پلیس راه استان مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان گفت: تردد انواع تریلر، کامیون، کامیونت کماکان در محور کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

این ارگان در ادامه درباره تردد انواع وسیله نقلیه در محور کرج چالوس گفت: جاده چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

پلیس راه مازندران در ادامه اطلاعیه بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12 روزهای سیزدهم، چهاردهم و شانزدهم فروردین از ساعت 13 تا یک بامداد روزهای بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز‌های فوق از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز به صورت یک‌طرفه است.

انتهای پیام/86004/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول