اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

پیشرفت کشور مرهون حضور آگاهانه در رفراندوم 12 فروردین است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پیشرفت‌های کشور مرهون حضور آگاهانه در رفراندوم 12 فروردین است.

پیشرفت کشور مرهون حضور آگاهانه در رفراندوم 12 فروردین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور در پیام خود به مناسبت روز 12 فروردین گفت: تجلی حضور پرشور و بی‌نظیر مردم حماسه ساز ایران اسلامی در نخستین رفراندوم کشور در 12 فروردین سال 1358، منشا تحولات عظیم و اساسی برای امت اسلام به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران بود.

وی در ادامه این پیام، موفقیت‌های کلی نظام در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی، پزشکی، هوا فضا و قرار گرفتن نام ایران اسلامی در ردیف کشورهای بزرگ علمی جهان را مرهون حرکت بزرگ مردم در 12 فروردین 1358 و متعاقب آن حضور همیشگی آنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پرشور طی 34 سال گذشته دانسته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیام خود از حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ مردی یاد کرد که با رهبری‌های مدبرانه خود فصل جدیدی از حکومت با منشا مردم سالاری دینی را در ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشت و تحولات اخیر در جهان اسلام را نیز منبعث از این حرکت عظیم دانست.

وی در بخش دیگری از پیام خود همچنین از وجود رهبر فرزانه انقلاب به عنوان هدیه‌ای الهی برای هدایت مسلمانان جهان نام برده و با اشاره به نامگذاری سال 92 تحت عنوان سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد ماه سال جاری را دارای اهمیت ویژه برای نامگذاری سال 92 دانسته است.

حیدری‌پور در پایان پیام خود با تقدیر از مردم فهیم و همیشه در صحنه جزیره ی قشم، از آنان خواسته است بار دیگر با حضور آگاهانه خود و انتخاب کاندیدای اصلح در برنامه‌های موفقیت آمیز ایران اسلامی سهیم شوند.

انتهای پیام/2310/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول