اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون زائرین استانداری قم عنوان کرد:

ترافیک نوروزی در قم روان بود/ سامانه اعلام ظرفیت پارکینگ باید راه‌اندازی شود

رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در شهر قم و برنامه‌ریزی انجام شده شاهد ترافیک روان در نوروز بودیم.

ترافیک نوروزی در قم روان بود/ سامانه اعلام ظرفیت پارکینگ باید راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم محسن محرری با اشاره به اینکه در زمینه اسکان با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود مشکل خاصی نداشتیم، اظهار کرد: اقامت ارزان قیمت در کمپینگ‌ها و بوستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضاهای اقامتی بیشتری در استان ایجاد کرد، تصریح کرد: از این فضاهای اقامتی می‌توان برای کمپینگ‌ها در ایام نوروز، تفریحگاه شهروندان و اسکان اضطراری استفاده کرد.

رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به اینکه سامانه‌ای باید راه‌اندازی شود که ظرفیت تکمیل پارکینگ‌ها را اطلاع دهد خاطرنشان کرد: به این ترتیب زائر یا مسافری که می‌خواهد وارد پارکینگ شود هنگامی که مشاهده کند ظرفیت پارکینگ تکمیل است، به مکان دیگری مراجعه کرده و سبب ترافیک در ورودی پارکینگ نمی‌شود.

وی به ضرورت حل مشکل پارکینگ در اطراف حرم مطهر تاکید کرد و افزود: اگر در دو طرف بلوار زائر پارکینگ احداث شود، می‌توان اثرگذاری لازم را داشت.

رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم فضای زیباسازی شهر را مناسب عنوان و تصریح کرد: امسال خوشبختانه شاهد ترافیک روانی در ایام نوروز در استان بودیم.

محرری در پایان با اشاره به ممنوعیت نصب چادرهای مسافرتی در بستر رودخانه و خیابان اراک گفت: ساماندهی چادرهای مسافران موجب شد تا ترافیک روانی در خیابان اراک داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول