اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

رسانه‌ها کادر فنی بومی تیم شهرداری را یاری کنند

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: از رسانه‌ها انتظار دارم کادر جدید فنی این تیم که جوان و بومی بوده را یاری دهند.

رسانه‌ها کادر فنی بومی تیم شهرداری را یاری کنند

سرتیپ طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از برکناری جمشید غدیری از سرمربیگری این تیم و جایگزینی خودش به این عنوان اظهار داشت: کادر فنی سابق و آقای غدیری هم زحمت خود را کشید، ولی در هفته‌های پایانی با بدشانسی و بداقبالی مواجه شدیم.

سرمربی جدید و جوان تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در اوایل فصل به علت این که تیم را دیر تحویل گرفتیم و همچنین در فصل بدنسازی قرار گرفته بودیم نتوانستیم نتایج لازم را به دست آوریم و همین باعث شد که اکنون با دو هفته بد شانسی و بدبیاری نتوانیم به دلیل همان امتیازات از دست رفته اول فصل صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

طاهری عنوان کرد: بیش از همه از رسانه‌ها انتظار داریم که تیم ما را یاری دهند و هواداران نیز تیم را در دو هفته پایانی تنها نگذارند چرا که در فوتبال همه چیز قابل رخ دادن بوده و امیدواریم که حداقل بتوانیم در پلی‌اف حضور داشته باشیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: کادر فعلی تیم بومی و جوان بوده که از همه شما انتظار داریم به مانند گذشته و در این برهه حتی بیشتر ما را یاری کنید.

وی تصریح کرد: تیم خوبی داریم و بازیکنان هم کم‌کاری نمی‌کنند و من این موضوع که برخی بازیکنان ما کم‌کاری و سستی به خرج داده‌اند را تکذیب می‌کنم.

طاهری از لزوم به کارگیری بازیکنان جوان و بومی این تیم سخن به میان آورد و گفت: باید شوکی به تیم وارد شود و به همین دلیل سعی ما بر این است که از بازیکنان دارای انگیزه و بومی استفاده بیشتری در دو بازی آینده داشته باشیم.

وی به آینده کاری خود هم اشاره‌ای کرد و متذکر شد: به فکر آینده نیستم و تنها هدف من این است که در این فصل تیم موفقیت لازم را کسب کند و سعی ما بر این است که برای رفتن به لیگ برتر از کوره امیدها نیز استفاده کنیم و به همین خاطر منتظر لغزش رقیبان خود هستیم چرا که در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نیست.

انتهای پیام/2571/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول