اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد:

نظام اسلامی به جهان اسلام عزت داد/ حرکت انقلاب اسلامی به سمت نور و امید است

امام جمعه خیرآباد 12 فروردین را عید اسلامی ملت ایران دانست و گفت: روز جمهوری اسلامی ایران سرآغاز حکومت الله در دوران معاصر است زیرا نظام اسلامی به جهان اسلام عزت داد.

نظام اسلامی به جهان اسلام عزت داد/ حرکت انقلاب اسلامی به سمت نور و امید است

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران، 12 فروردین را عید اسلامی ملت غیور ایران خواند و گفت: روز جمهوری اسلامی ایران سرآغاز حکومت الله در دوران معاصر و در عصر جاهلیت ثانی بشریت است.

امام جمعه خیرآباد در ادامه، حکومت‌های چند صد ساله گذشته را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مردم نسبت به حکومت‌هایی که در طول این چند صد سال در ایران بودند مانند حکومت منحوس پهلوی و حکومت وابسته و بی‌لیاقت قاجاری و حکومت‌های قبل از آن، هیچ علقه و رابطه‌ای نداشتند.

وی ادامه داد: اکثر کارهایی که حکومت‌ها انجام می‌دادند به مصلحت غربی‌ها و بیگانگان و حتی بر ضد ملت ایران بود، بنابراین مردم هم نسبت به آن‌ها هیچ رابطه و محبتی نداشتند بلکه متنفر بودند و هرکدام از سلاطین آن‌ها از بین می‌رفتند مردم خوشحالی می‌کردند.

* جمهوری اسلامی حقیقت مردم سالاری دینی است

حجت‌الاسلام محسن‌زاده با اشاره به رفراندوم در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی 2 ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت امام خمینی (ره) در یک رفراندوم عمومی برای انتخاب شیوه حکومت و نظام حکومتی شرکت کرده و به جمهوری اسلامی رای دادند.

امام جمعه خیرآباد به مردم سالاری دینی اشاره کرد و گفت: حقیقت مردم سالاری دینی یعنی یک نظام باید با هدایت الهی و اراده مردمی اداره شود و پیش برود که مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

* مردم ایران بیش از 3 دهه پای رای خود ایستادند

محسن‌زاده با اشاره به ایستادگی مردم ایران تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی تا به امروز که بیش از 3 دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد پای رای خود به جمهوری اسلامی ایستاده و انقلاب را پیش بردند.

* حرکت انقلاب اسلامی به سمت نور است/ نظام اسلامی به جهان اسلام عزت داد

امام جمعه خیرآباد با تاکید بر اینکه حرکت انقلاب اسلامی به سمت نور است عنوان کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهان اسلام عزت داد و نظام اسلام روح خودباوری و اعتماد به نفس به ملت اعطا کرد و بیداری اسلامی را به منطقه هدیه کرد.

* وحدت و معنویت کلید پیروزی است

حجت‌الاسلام محسن‌زاده در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: «من در پاریس بودم و می‌شنیدم که تمام مردم بلاد از روستاهای کوچک تا شهرهای بزرگ همه با هم متحدند که یک کشور سی و چند میلیونی با اختلاف گروه‌ها، با اختلاف آمال و آرزوها، با اختلاف فهم و شعور، آن‌ها همه با هم جمع شدند و یک مطلب را خواستند که این نیست الی اینکه دست غیبی در کار است بنابراین تا وقتی که این عنایت الهی هست شما پیروز هستید پس کلید پیروزی را که کلمه وحدت و معنویت و توجه همه به خدا و دین خدا بودن است را باید هم ملت و هم مسئولان حفظ کنند».

شایان ذکر است 2 ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در 12 فروردین مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به میدان آمده و با حضور در پای صندوق‌های رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

انتهای پیام/2462/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول