اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

12 فروردین نقطه عطفی در تشکیل حکومت عدل اسلامی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دوازدهم فروردین نقطه عطفی است که موجب تشکیل و برپایی حکومت عدل اسلامی مبتنی بر قوانین اسلام شد.

12 فروردین نقطه عطفی در تشکیل حکومت عدل اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و تأکید بر لزوم تبعیت بی‌چون و چرا از فرامین مقام عظمای ولایت اظهار داشت: پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) زمینه تحقق کامل اهداف حکومت جمهوری اسلامی و استقرار حاکمیت عدل الهی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوازدهم فروردین نقطه عطفی است که موجب تشکیل و برپایی حکومت عدل اسلامی مبتنی بر قوانین اسلام شد، ادامه داد: در این روز عظیم حکومتی تشکیل شد که شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود؛ در این روز عزیز ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق ملت مسلمان ایران تثبیت و حکومتی با هدف اجرای آموزه‌ها و احکام دین مبین اسلام تأسیس شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه شعار اصلی، محصول ترکیب دو کلمه جمهوری و اسلامی است، خاطرنشان کرد: لحاظ کردن واژه جمهور به معنای انبوه مردم در این شعار بیانگر تعیین‌کننده بودن رأی مردم در سرنوشت خود و تمام امور اجرایی کشور است.

موسوی‌نیا اضافه کرد: ویژگی بارز این انقلاب و وجه تمایز آن با سایر انقلاب‌هایی که جمهوری محسوب می‌شود، اسلامی بودن آن است، به نحوی که حاکمیت احکام اسلامی بر تمام جنبه‌های آن که با دستان توانای ولایت امر و امامت امت اجرا می‌شوند، در سراسر اجزای آن موج می‌زند و علاوه بر تأمین زندگی، مسئولیت هدایت مردم و کمک به رشد و تعالی آنان را برعهده دارد.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین اظهار داشت: 12 فروردین 1358 به عنوان فصل نوینی در تثبیت ساختار جدید ایران اسلامی عید امامت و روز پیوند امام با امت محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، 12 فروردین را روز پیوند امت با امام برشمرد و افزود: پس از 13 قرن از ایجاد رخنه در پیوند امت و امام، 12 فروردین 1358 به عنوان نماد پیوند امت با امامت و فصلی نوین در این رابطه الهی و انسانی در تاریخ بشر به منصه ظهور رسید.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول