اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی 9 روز گذشته

تردد 5 میلیون و 770 خودرو از محورهای اصلی به اصفهان

مدیر حمل و نقل و ترافیک استان اصفهان گفت: در طی 9 روزه گذشته نوروز 5 میلیون و 770 خودرو از محور های اصلی به استان اصفهان وارد شده است.

تردد 5 میلیون و 770 خودرو از محورهای اصلی به اصفهان

مجید جوهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد حمل و نقل در راه‌های استان اظهار کرد: بیشترین تردد سفر در مدت 10 روزه فروردین ماه از محور اصفهان- نطنز، نطنز- کاشان و اصفهان - شهرضا بوده است.

وی افزود: بر اساس گزارش دستگاه‌های تردد شمار از محورهای اصلی به اصفهان تا روز پنجم عید تعداد 3 میلیون و 885 هزار و 697 خودرو به اصفهان وارد شدند.

مدیر حمل و نقل و ترافیک استان اصفهان تصریح کرد: فقط 394 هزار و 650 خودروی ورودی به اصفهان مربوط به روز پنجم فروردین بوده است.

وی همچنین به آمار حجم خودروهای ورودی به استان اصفهان توسط دستگاه‌های تردد شمار اشاره کرد و گفت: تا روز نهم فروردین ماه 5 میلیون و 768 هزار و 754 خودرو به استان اصفهان وارد شده‌اند.

جوهری اضافه کرد: بیشترین ورودی خودرو از روز ششم تا نهم فروردین ماه مربوط به روز هشتم نوروز و 483 هزار و 87 خودرو بوده است.

وی تاکید کرد: البته سه روز نخست نوروز نیز استان اصفهان شاهد حجم ورودی خودروی بسیاری بوده است.

انتهای پیام/63012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول