اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوکار در گفت‌وگو با فارس:

برگزاری انتخابات پرشور خلق حماسه سیاسی است

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برگزاری انتخابات پرشور خلق حماسه سیاسی است.

برگزاری انتخابات پرشور خلق حماسه سیاسی است

محمدصالح جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اظهار امیدواری در مورد حرکت افراد جامعه در راستای منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری‌های سال، قطعات پازل تصمیمات کلان کشوری هستند و هر کدام معنا و مفهومی خاص هم برای مسئولان و هم برای عموم مردم دارند.

وی با بیان اینکه عناوین انتخاب شده حکیمانه است و نقشه راه را تعیین می‌کند، افزود: نامگذاری هر سال تکمیل کننده برنامه‌ها و اهداف سال قبل است و لازم است با درایت برای پیگیری و تحقق اهداف آن تلاش کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد حماسه سیاسی سال جاری گفت: در شرایطی که دوست و دشمن به انتخابات ریاست جمهوری چشم دوخته‌اند باید حماسه سیاسی به یادماندنی را خلق کنیم زیرا اصلا حماسه یعنی انجام یک کار بزرگ.

جوکار با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی نمود دارد، بیان داشت: حضور و مشارکت آگاهانه مردم در تصمیمات سیاسی و اداره کشور به دست خود مردم در انتخابات‌های برگزار شده در این 34 سال پیداست.

وی ادامه داد: مردمی که در طول 34 سال ولایتمداری خود را نشان دادند، در بهمن ماه سال گذشته نیز با وجود مشکلات و شرایط گرانی و فشاری که بر مردم تحمیل شده بود، حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند و این نشان می‌دهد مردم ما حاضر در صحنه هستند تا از کشور خود دفاع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: این مشارکت هرچه گسترده‌تر و وسیع‌تر و انبوه‌تر باشد ناامیدی دشمن را همراه دارد و در سال 92 نیز حضور ملت ما قطعا حماسه‌ای تاریخی را خواهد ساخت.

وی بیان داشت: دشمنان خارجی ما و در راس آن‌ها آمریکا به شدت تلاش دارند تا از حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و تصمیم‌گیری کشور جلوگیری کنند اما اگر مردم ما بالای 70 درصد در انتخابات حضور داشته باشند، آمریکا تسلیم خواهد شد.

جوکار با بیان اینکه ایران از نظر ساختار سیاسی الگوی جدیدی به دنیا ارائه کرده است، تصریح کرد: کشورهای منطقه نیز چشم به این انتخابات دارند تا سربلندی ایران را بیش از پیش در دنیا ببینند و عقب نشینی آمریکا و تسلیم شدن در برابر اراده ملت ایران نیز با مشارکت همگانی ممکن است.

وی همچنین در مورد حضور سلیقه‌های مختلف و جریان‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری به فارس گفت: لازمه انتخابات پرشور نیازمند مشارکت همگانی و تحمل سلایق مختلف در انتخابات است.

نماینده مردم یزد در مجلس عنوان کرد: می‌توانیم هم دشمن را خوشحال کنیم و هم باعث یاس و ناامیدی آن‌ها شویم و هر دوی اینها بستگی به عملکردها دارد.

وی افزود: حضور و تعدد کاندیداها از طیف‌های سیاسی بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی اضافه کرد: باید سلایق و گرایش‌های مختلف بیایند و مردم با بینش و دقت و بررسی و شناخت کامل انتخاب کنند ضمن اینکه مسئولان باید این زمینه حضور را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

انتهای پیام/90004/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول