اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم:

هندبال قم برای حضور مقتدر در لیگ برتر نیازمند حمایت مسئولان است

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: بعد از سال‌ها جواز صعود به لیگ برتر را به سختی به دست آورده‌ایم و برای حضور در این رقابت‌ها به حمایت مسئولان نیاز داریم.

هندبال قم برای حضور مقتدر در لیگ برتر نیازمند حمایت مسئولان است

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، گفت: نزدیک به یک دهه به دنبال کسب جواز حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بودیم و حالا که این مهم محقق شده باید قدر فرصت را بدانیم و با وحدت و همدلی تمام مسئولان استان در لیگ برتر حضور چشمگیر و قدرتمندی داشته باشیم.

وی بیان داشت: حضور در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌های کشور یعنی لیگ برتر نیازمند برنامه‌ریزی بسیار قوی از سوی هیئت است که ما آن را انجام می‌دهیم، اما برای ورود به لیگ برتر و تشکیل یک تیم منسجم به حمایت‌های مالی نیاز داریم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: در سال 91 هیئت هندبال قم، باشگاه صبا و اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی و همکاری بسیار خوبی داشتند و تیم هندبال قم با نام صبا در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور حضور یافت.

این مسئول ادامه داد: این تیم در تمام بازی‌های لیگ دسته یک پرقدرت ظاهر شد و توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند و در نهایت جواز صعود به پیکارهای لیگ برتر هندبال کشور را به دست بیاورد.

طباطبایی تاکید کرد: در راه سخت و پر پیچ و خم مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور با موانع زیادی هم برخورد کردیم، اما هیچگاه اجازه ندادیم وحدت و انسجامی که در تیم به وجود آمده بود از بین برود و تیم صبا به عنوان قهرمانی دست یافت و لیگ برتری شد.

وی یادآور شد: با این حال باید به این نکته اشاره کنم که در بین راه موانع و مشکلاتی نیز وجود داشت که اگر خدای ناخواسته حواسمان را جمع نمی‌کردیم ممکن بود گسترش آن در بدنه تیم موجب تضعیف و در نهایت از دست رفتن شانس صعود به لیگ برتر هندبال می‌شد.

رئیس هیئت هندبال استان قم عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل ما مربوط به مسائل مالی است و امیدوارم مسئولان این را به خوبی درک کنند که واقعا حضور در لیگ برتر با حضوری که ما با تحمل همه سختی‌ها در لیگ دسته یک داشتیم بسیار تفاوت دارد و دیگر نمی‌توان با وعده و وعید تیم را نگه داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر به دنبال این هستیم که در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور موفق داشته باشیم باید از همین الان برنامه‌ریزی کنیم، زمان زیادی به آغاز لیگ برتر فصل جدید باقی مانده، اما تا چشم روی هم بگذاریم فرصت از دست می‌رود و اگر کاری نکنیم ممکن است نتیجه تمام تلاش‌هایی که برای صعود به لیگ برتر داشتیم بی‌نتیجه بماند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول