اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدمحمد حسینی:

پرداختن به مشاهیر و مفاخر اولویت‌ وزارت ارشاد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پرداختن به مشاهیر و مفاخر هنر از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پرداختن به مشاهیر و مفاخر اولویت‌ وزارت ارشاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی و نخبگان و نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر استان کرمان اظهار داشت: باید از هنر و فرهنگ و ابزارهای این چنینی برای ارتقای فرهنگ جامعه و معرفی آموزه‌ها به دنیا استفاده کرد.

وی بیان داشت: غرب با استفاده از هنر سینما به انحراف افکار و اندیشه‌ها می‌پردازد و اهداف خود را عملیاتی می‌کند.

حسینی تصریح کرد: هنرمندان ما در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله نگارگری، خطاطی، نقاشی، قرائت و حفظ و ... آموزه‌های الهی را به زیباترین شکل ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: پرداختن به مشاهیر و مفاخر هنر از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در این راستا تنها در خطه کرمان به آیین‌های بزرگداشت هنرمندانی از جمله طاهره صفارزاده، خواجوی کرمانی و ... پرداخته شد.

حسینی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین حامی فرهنگ و هنر هستند و در این مورد توجه ویژه‌ای دارند و آرزوی ما این است که همه مسئولان این چنین باشند.

وی خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سهم خود در سال گذشته با وجود محدودیت‌ها در زمینه دینی و مذهبی و کمک به مصلی‌ها کارنامه خوبی دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در زمینه توجه به حمایت از خادمان قرآن کوتاهی نکردیم و وزارتخانه برای نخستین‌بار معاونت امور قرآن و عترت را راه‌اندازی کرد.

حسینی ابراز داشت: مسئولان خود را تافته جدا بافته از مردم نمی‌دانند، تمام سعی ما بر رفع و حل مسائل است و اگر در زمینه‌ای کمبودی وجود دارد به دلیل مشکلات، محدودیت‌ها و موانع است.

وی افزود: از شیوه‌های مختلف در حفظ قرآن کریم و برنامه‌ها و ابزارهای جدید باید بهره گرفته شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه اقدامات لازم را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/80017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول