اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر خبر داد

آغاز ساخت پالایشگاه نفت مازندران از نیمه دوم فروردین

فرماندار بهشهر از آغاز مراحل اجرایی پالایشگاه نفت مازندران در این شهرستان خبر داد.

آغاز ساخت پالایشگاه نفت مازندران از نیمه دوم فروردین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدتقی نورزاد پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 92، گفت: امسال 20 طرح مهم در بخش‌های مختلف داریم که باید آنها را به خوبی پیگیری و به انجام برسانیم.

پیگیری مسائل مربوط به سدّ گلورد از جمله حلّ مسائل مرتبط با جابجایی روستای رودبار، افزایش منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از یک‌هزار و 60 به دو هزار و 60 هکتار، بازگشایی جاده رستمکلا به بندر، ساخت دانشکده پرستاری و مامایی، اتمام بیمارستان جدید امام خمینی(ره)، تعریض خیابان امام و تسطیح جاده پاسند در بخش یانه‌سر از جمله برنامه‌های مهم کاری مدیران اجرایی و نظارتی شهرستان بهشهر در سال 92 هستند که فرماندار این شهرستان برشمرد.

وی همچنین گریزی به موضوع کارخانه کمپوست و کشتارگاه صنعتی که پنج شهر نکا، رستمکلا، بهشهر، خلیل‌شهر و گلوگاه در آن دخیل هستند، زد و گفت: اتمام این دو پروژه و استفاده از مزایای آن هم از برنامه‌های ما در سال جدید هستند.

نورزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ظرفیت‌های نفتی و بندری در بهشهر مانند بندر امیرآباد و پایانه نفتی و از طرفی کشف میادین نفتی و گازی در حوزه آب‌های خزر، گفت: ساخت پالایشگاه نفت مازندران که یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است مجوز ساخت را گرفته است.

فرماندار بهشهر، تصریح کرد: از نیمه دوم فروردین ماه امسال ساخت پالایشگاه نفت بهشهر در مکان جدیدی که مورد تایید قرار گرفته، آغاز و در نقطه اولیه هم سایت اداری ساخته می‌شود.

انتهای پیام/86001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول