اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور:

رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در نیشابور پایان یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور گفت: رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در روستای بوژمهران نیشابور پایان یافت.

رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در نیشابور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدابراهیم امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی با حضور 90 کشتی‌گیر در قالب 17 تیم در گود چوخه روستای بوژمهران نیشابور برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن این رقابت‌ها به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور دو تیم تهران و چابهار در این رقابت‌ها افزود: تیم‌های شهرستان‌های نیشابور، مشهد، چناران، قوچان، سرخس، فریمان، تربت جام، کلات، تایباد و روستاهای حاجی آباد، باغشن، اردوغش، احمدآباد، باغرود و بوژمهران از شهرستان نیشابور نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور با اشاره به استقبال فراوان از نخستین دوره رقابت‌های کشتی با چوخه روستای بوژمهران خاطرنشان کرد: حدود 4 هزار نفر از این مسابقات که به صورت صبح و بعدازظهر برگزار شد دیدن کردند.

وی همچنین از کلنگ زنی سالن ورزشی همزمان با برگزاری رقابت‌های کشتی با چوخه در روستای بوژمهران خبر داد و گفت: این سالن ورزشی به همت مردم و خیران این روستا احداث می‌شود.

امینی یادآور شد: در پایان رقابت‌های کشتی با چوخه روستای بوژمهران، ابولحسن بوژمهرانی، یوسف سازگار و مصطفی غلامی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم وزن 70 کیلوگرم را کسب کردند.

وی افزود: در وزن 80 کیلوگرم حسن حاجی آبادی در جایگاه نخست و مهدی فیضی و جبار غلامی نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

امینی خاطرنشان کرد: محمد تیموری، مصطفی نیمروزی و عباس نیک سرشت در وزن 90- کیلوگرم و محمدحسن حاجی آبادی، غلامعلی بای و علی باغشن در وزن 90+ به ترتیب کشتی گیران برتر اوزان خود در نخستین دوره رقابت‌های کشتی با چوخه نوروزی در روستای بوژمهران نیشابور بودند.

انتهای پیام/70006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول